Eten en visite

Hallo,

als jullie op bezoek gaan, bijv een verjaardag en er komen, chips nootjes ed op tafel.
Laten jullie je kind(eren) uit de bakjes eten, of, mogen je kids alles eten?Hoe doe je dat?

Vroeger vond ik het vies als ik op visite was en er waren kleine kinderen die ook aan de nootjes en chips zaten, vaak hadden ze het in de mond, maar vonden ze het niet lekker en legden ze het terug in het bakje.
Ik zei altijd dat wil ik nooit.

Jesse krijgt een eigen kommetje met dingetjes die op de tafel staan. HIj weet het ook, want hij pakt niks van de tafel.
Zo heb ik ook een idee, wat hij allemaal op eet.

Gr Linda

hoi

Bram pakt ook niets van tafel af, dit hebben we hem oo meteen geleerd omdat ikzelf er ook een hekel aan heb dat kinderen steeds bij d ehapjes zitten die op tafel staan....... net als wat je zegt, ze stoppen het in d emond en leggen het weer terug als het niet lekker is maar ook zitten ze meestal aan meedere stukjes en hangen ze soms steeds op tafel om te kijken wat ze willen........ wij hebben altijd gezegt, ook toen Bram er nog niet was dat wij dat nooit zouden willen!
Bram krijgt ook zijn eigen dingetjes in zijn bordje of schaaltje en dat is dan gewoon van hem en dat weet hij ook en dat gaat echt super goed!

liefs ilona

Ryan deed het eerst ook niet maar op visite wordt toch vaak gezegt dat hij het mag pakken9door de gene waar we zijn)
hij vraagt het wel altijd als die iets wilt hebben van tafel
hij mag van mij NIKS terug leggen in de schaal/bakje/bordje
en ook niet aan het graaien blijven

ik wil hier op een verjaardag als er veel kindjes zijn nog wel eens zakjes uitdelen voor de kids
zodat ze iedereen een eigen happie hebben

groetjes moekje

Sven mag van mij wel iets pakken uit een bakje maar dan onder begeleiding van mij of Richard.
Zo houd ik zelf in de gaten wat er in zijn mondje gaat en ook dat hij dus niets teruglegt.
Ik waarschuw hem altijd wanneer hij voor het laatst iets mag pakken en dan houdt hij ook op met zeuren.

Groetjes,
Maike

Ik wil het liever niet, maar ja als we ergens zijn dan hou je het toch niet helemaal tegen.
Enne het is wel goed voor de weerstand hoor een beetje viezigheid (alhoewel het geen poepbacterie moet zijn als iemand met zijn ongewassen handen in de bakjes zit ieuw)

Trouwens ik zie wel eens mensen graaien in een bakje bij het pompstation, hoe goor is dat wel niet!

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan