eten eten en nog eens eten

A

Anoniem

Guest
hee dames

hebben jullie ook zon last van al dat eten?
ik heb hier overdag weinig last van maar vooral savond na het avond eten denk ik al meteen weer aan mn tijgernootjes/brood/ijs of wat dan ook ik kan echt veel eten grrr

wie heeft hier nog meer last van en wat doe je er tegen

groetjes patricia

26wkn 3dgn

Hoi Patricia,

Bij mij   is het precies andersom. Ik heb enorm veel last van maagzuur en daarom ben ik ook vaak misselijk. Ik moet dus echt niet aan eten denken, alleen af en toe aan chocola haha.

Je kan proberen je bloedsuiker een beetje stabiel te houden. Dus niet teveel zoetigheid eten en dan heb je ook minder trek in lekkere dingen. Dat werkt bij mij in ieder geval altijd heel goed, als ik pasta op brood heb gehad, dan kan ik de hele dag lopen eten, als ik vleeswaren heb gehad heb ik er geen last van.

Succes en anders gewoon eten hoor, dat zie je na de bevalling wel weer toch?

Groetjes,
Vanessa 32,4 van de vierde

ooooo meid ik kan nog alles op. Alleen soms merk ik het te laat...... en dan heb ik inderdaad last van maagzuur. Ik eet nog steeds veel meer als voor mijn bevalling. Mijn man grapt wel eens dat ik nu evenveel als hem opkan.

Het is niet zozeer het snoepen maar het eten. En tegelijkertijd heb ik ook zo veel zin in fruit, ach ja dat is natuurlijk ook alleen maar goed.

nu ik er aan denk, ik ga eens even een manderijntje nemen.

groetjes
talke
33 weken

Ook ik vind het moeilijk om al dat lekkers te weerstaan. Maar ik doe het toch maar anders ben ik dadelijk nog rond ook!
Heb de laatste tijd behoorlijk last van maagzuur waardoor ik het eten af en toe niet meer kan zien. Helaas helpen de Rennie's niet en moest ik van de vk overstappen op Gaviscon vloeibaar maar daar moet ik van kokhalzen dus dat werkt ook niet bevordelijk. Dus loop ik nog steeds met dat maagzuur rond.

Achja nog geen 7 weken meer dus dat moet vol te houden zijn!
Fijne zwangerschap nog allemaal enne met de feestdagen voor de deur wordt het wel erg moeilijk al het eten te weerstaan!!!

Liefs Tineke

Hallo,

Zoals ik al eerder schreef in het forumonderwerp de weegschaal, houd ik erg van het lekkere eten. Ik eet natuurlijk ook wel veel fruit en brood,, maar kan met name s avonds al het lekkers niet laten staan. ]Het maakt ook niet uit wat het is, zoet of hartig als ik maar veel kan nemen. Dit resulteert dus wel in een enorm gewicht. Ben nu al ruim 15 kilo aangekomen en ben   nog maar op de helft. Met de feestdagen voor de deur wordt het er niet beter op...... De weegschaal gaat al richting 100 kilo ( als   ik daar ondertussen al niet op zit) en eigenlijk wil ik dit niet.
Maar ja, straks zon klein babytje maakt veel goed.

Toen ik in verwachting was van Lotte (2-5-2007) had ik constant honger. Als het tegen een uur of 11 's avonds liep, rommelde mijn buik van de honger en ook 's nachts werd ik wel eens wakker met een enorme trek. Ik zorgde er dus voor dat er liga's en sultana's naast m'n bed liggen, dan kon ik het ten minste redden tot de morgen.

Aan zwangerschapslusten heb ik weinig toegegeven, ik zat er niet zo op te wachten om er nog 10 extra kilo's (of zo) af te moeten trainen na de bevalling. En dat is prima gegaan. Maar honger... absoluut!

Groetjes, Marisa

hoihoi.

nou ook ik lust altijd wel iets lekkers hoor!!
moet zeggen dat het bij mij niet veel snoepen is maar appels en komkommers. die kan ik sinds mn zwangerschap de hele dag door eten.
en zodra iemand maar het woordje patat zegt, ben ik verkocht. dan moet en zou ik een patatje eten. ( ooh, krijg er nu al weer trek in)

ik heb vooral sávonds maagzuur als ik in bed lig.
ik las net dat je rennies mag nemen, dat wist ik niet.
mij werd aangeraden om dan gewoon nog even iets luchtigs te eten. ( meestal weer een appel bij mij hahahaha)

ik ben nu 30 weken en al ruim 15 kilo aangekomen. ( van 48 naar 63 kilo)
mijn vk denkt dat ik na mn bevalling ook weer gelijk de kilo's kwijt ben omdat ik een heel klein buikje heb en mijn kindje naar voren draag.
zoals mijn vk zei: je hebt een echt modellen buikje hahaha)
maaruh: mochten ze er aan blijven zitten, ach dat komt heus wel goed.

ik zou gewoon zeggen: geniet van de zwangerschap en eet waneer je zin heb hoor!!!

doeidoei

Help..... de weegschaal is de 100 kilo gepasseerd.
Ik ben me er nu wel bewust van dat dit zo niet door kan gaan en als ik nu iets wil eten pak ik fruit of ontbijtkoek. Mijn verloskundige blijft me ook strikt in de gaten houden wat het gewicht betreft omdat zij het ook wel erg veel vindt. Gelukkig is het vooral mijn buik die groeit, zodat iedereen wel ziet dat ik zwanger ben. Maar als ik vertel nog bijna de helft moet dan vragen ze direct of het er echt maar 1 is.
Na deze bevalling ga ik drastisch afvallen, want zelfs mijn vriend vindt me onaantrekkelijk worden.

Terug
Bovenaan