Eten gooien

Hallo allemaal,
Ik wil natuurlijk ook erg graag meedoen met de foto wedstrijd buiten spelen. Maar hoe krijg ik de foto erop....

Dan even wat anders. Onze zoon van 20 maanden gooit al een hele poos met eten. Hij eet z'n boterham meestal wel zelf maar ook als we hem steeds een stukje geven dan gooit hij het weleens op de grond. Ook met avondeten...stukjes vlees of wat dan ook. Als hij niet meer hoeft gooit hij het op de grond.
We zeggen dan nee...en dan doet hij het weer. Tenslotte pakken we het eten af maar ja...de volgende dag gebeurt het gewoon weer.
Hebben jullie tips?

Gr van marieke

Beste tip: Koop een hond! Scheelt een heleboel bukken....
Thomas gooit met al zijn eten, en als meneer uitgegeten is en we letten even niet op heeft ie zijn bord al leeg gekieperd naast zijn stoel waar een trouwe Sumo al gretig staat te wachten op wat elke avond gebeurt....
Hier geen tips dus.... wel een dooddoener: het zal wel weer een fase zijn...

Kus, Marieke

Ook hier een gooiertje!! Het duurt nu al een paar maanden en ik word er ook af en toe helemaal niet goed van!! Hopelijk gaat het nu toch wel een keer over, want ik buk me inderdaad een ongeluk en helaas hebben wij geen hond (meer),want die is met mijn ex mee. Misschien kan Cipo tijdelijk terug bij ons komen wonen, goede tip Marieke!! Hahahaha.

Tja....hopelijk een fase dus.....

Groetjes Fonske.

Ook hier een gooiertje. Tijn vindt het maar wat interessant om als hij niet meer hoeft met zijn eten te gooien. Ook kiepert hij regelmatig zijn bord van tafel af. Daar worden wij niet echt gelukkig van, want zo houdt hij ons lekker bezig, maar goed het zal wel een fase zijn. We hebben al van alles geprobeerd om het tegen te gaan, maar niks lijkt echt te helpen. De ene dag helpt het om zonder wat te zeggen zijn bord weg te halen en de andere dag werkt dat averechts. Nu hebben we al 2 avonden lekker buiten gegeten dus dat scheelt mama een hoop gepoets :)

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan