Eten jullie ook zo weinig op een dag?

Pfff ik kan echt bijna niks eten, 's morgens rond half elf probeer ik wel een broodje te eten ofzo en dan rond 3 uur wat fruit en dan 's avonds nog een beetje eten, maar meer dan een paar happen krijg ik niet binnen, echt irri. Eet dus echt super weinig op een dag

Hebben jullie daar ook last van?

Hey

herken het helemaal ik eet ook heeel weinig krijg haast niks naar binnen.
Dan denk ik vanavond lekker bloemkool nou 5 happen dan ben ik alweer klaar haha!
En over de hele dag gezien eet ik ook niet veel niks smaakt me terwijl ik wel denk dat ik honger heb...

Liefs Zonnetje

Nou ... hier totaaaal geen herkenning.
Ik eet me zelf echt helemaal klem!
Ik heb de hele dag hongerrrrr!!

Ik lijk holle bolle gijs wel!!

Ik herken het ook helemaal niet. Heb net (een uurtje na het avondeten) nog een heel schaaltje pudding opgegeten. Ik moet echt opletten anders eet ik teveel. Wel vind ik andere dingen nu lekker dan normaal.

Ik moet me er wel toe zetten om te eten... maar honger heb ik niet. Ik eet nu nog gewoon echt omdat het een gewoonte is. Vol zit ik ook niet...

Beetje dubbel dus!

Ik heb alleen totaal geen last van smaak/reuk veranderingen, dus best wel luxe als ik andere soms lees!

Oh, en om gemeen te zijn, misselijk ben ik ook niet hahaha! Kom maar met die taarten en ijsjes!

Ik heb vaak per dag een hongerig gevoel. Maar krijg vervolgens weinig naar binnen.

Vanavond avondeten. Heerlijk aardappeltjes met snijboontjes. Normaal eet ik me rond aan de snijbonen. Nou 6 happen ofzo en kon wel knappen.

En wat ik al eerder heb geschreven heel veel dingen smaken me niet echt meer. Niet vies, maar smakeloos.

Maar ik kan me gelukkig (tot nu toe) aansluiten bij Elena. Misselijk? totaal geen last van!!

Voor mij ook totaal geen herkenning!! Zit de hele dag door te (vr) eten!! Want heb gewoon honger. Wel heb ik een afkeer tegen een hoop luchten en sommige dingen eet ik niet meer.
Groetjes

Oh oh.... Nu heb ik deze ochtend toch voor het eerst dat me eten erg hoog in de keel zit... Nog net geen braakneigingen zeg maar....

Please please please... Het ging zo makkelijk!!! :D:D:D

Terug
Bovenaan