Eten jullie ook zoveel?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik eet me de laatste weken echt helemaal het ongans. Gisteravond heb ik een hele pan met rabarber leeggelepeld en nu staat er weer een chocoladecake in de oven. Mijn zoontjes zeggen tegen iedereen dat ik veel slagroom eet omdat dat goed is voor de baby. Vanacht ben ik uit bed gegaan om een doos chocolade weg te werken. Verder eet ik veel fruit en ook met warm eten schep ik meerdere keren op. Het enige wat ik nog steeds niet weg krijg is brood. s'Morgens twee gaat nog net, maar s'middags hoef ik niet meer. Erg he.

Groetjes van een hongerige Marloes

Heel herkenbaar! Ik heb zo'n honger de laatste tijd, ben niet meer te houden. Ik heb wel heel veel trek in brood. Heerlijk, lekker boterhammen(wel bruin natuurlijk) met van alles erop; salami, kaas, pasta, pindakaas noem maar op.
Ook andere dingen gaan er goed in. Na een uur heb ik alweer honger. Nadeel is dat de kilo's er nu wel aanvliegen maar ja, na de zwangerschap weer flink lijnen dan komt het vast wel goed.

groetjes,
Nous

Hier nog eentje. Eet me helemaal gek. Ik heb werkelijk bijna altijd honger en heb overal zin in. Behalve koekjes van volkoren, staat me enorm tegen omdat ik daar in de eerste weken zo misselijk van werd. Ook veel zin in frisse dingen en vaak ineens heel veel dorst.
Hoeveel zijn jullie intussen aangekomen? Ik ben nu 18 weken en zo'n 5 a 6 kilo aangekomen. Nou kom ik in het begin altijd gigantisch aan, dus ik vind het niet zo erg. Begin alleen wel een behoorlijk derriere te ontwikkelen!!!
Ivy

Hoi,

Ik had dit bij de eerste zwangerschap de hele tijd.
Veel meer brood en veel chocola haha.

Nu bij de 2de pas sins ik de 6 mnd voorbij ben begin ik meer honger te krijgen.
Als ik warm gegeten heb eet ik een half uur later makkelijk 4 sneetjes brood weg.
En nog een bak chips erachter aan :S

Dus je ben niet de enige hahaha
Maar gewoon lekker eten als je trek hebt doe ik ook gewoon dan heeft je lichaam en de baby het blijkbaat nodig.
Als ik hobger hb eet ik ook gewoon. ook al heb ik een half uur geleden nog gegeten.
Ik ga nu echt geen "'honger lijden" dan maar een extra kilo erbij haha
Gaat er straks wel weer af hoop ik.

Groetjes

Terug
Bovenaan