eten na de bevalling

A

Anoniem

Guest
waar hebben jullie nou de neiging in om te gaan eten zodra het kan na de bevalling??? ik zou het liefst een wit bolletje met filet american eten en brie van de aldi.
hmmmm

ik moet nog even wachtren, begin januari vast. Maar ik heb al met mijn beste vriendin afgesproken dat ze naar het zh komt met een broodje carpaccio. mmmmmmm

liefs Faye

Mag het ook iets te drinken zijn?? WIJN, liters graag!!

(zal je zien dat ik er na de bevalling helemaal geen trek meer in heb haha!)

Groetjes hanke

De brie van de aldi mag je geloof ik gewoon hebben, als het maar gepastauriseerde melk is en er geen au lait cru op staat. Je mag meer dan je denkt, dus verpakking lezen, volgens mij mogen bijna alle soorten brie die hier in de winkel liggen, maar bij twijfel inderdaad even niet.

Ik mis m'n glaasje wijn en dan vooral als het lekker weer is de rose!

Ik weet niet of jullie borstvoeding geven, maar zo ja, dan mag je dus nog niet teveel alcohol dacht ik, dat ga ik dus wel ff navragen wat wel of niet mag tijdens de borstvoeding.

Hi, leuke vraag. Antwoord: HARING, HARING EN NOG EENS HARING. Het liefst zoveel mogelijk. X

Hoi kiekje,

Volgens mijn Vk mag je rustig een hollandse nieuwe eten. Nou hou ik er helemaal niet van dus zal ik het niet doen, maar ze kwam er zelf mee. Het is vette vis dus heel goed voor je ongeboren kind!

Groetjes, Jonna

brie van de aldi mag je tijdens de zwangerschap ook wel eten
alleen de echte franse kazen niet
en haring is heel gezond

zeker weten, en haring met ui, lekker,lekker, maar dan wel van een goede visboer. die je niet ruikt. ( die stinkt niet. en heeft geen zooi)

Terug
Bovenaan