eten op de basisschool

Mijn dochter gaat sinds kort naar de basisschool.
Ze moet helaas ook overblijven omdat ik 3 dagen in de week werk.
Nu zou ik haar graag melk en brood meegeven voor tussen de middag..dit krijgen ze niet op school...
Nu zou ik graag van anderen willen weten hoe ze deze spullen goed houden tot aan de pauze..
Er is op deze school geen koelkast aanwezig..
Wil dus geen zure melk en brood met zweet kaas om 12.00u..
Wie kan mij aan tips helpen...
Esther
 
Misschien zo'n klein koeltasje met een vrieselement erin?
Vind het trouwens wel krom dat er een mogelijkheid is voor overblijven maar dat er vervolgens geen koelkast aanwezig is....
Die van mij gaat nog niet daar de basisschool dus geen idee hoe het hier is!
Succes ermee!

Groetjes Sas
 
Op de baissschool waar mijn dochter zit wordt het eten verzorgt door de overblijf/bso organisatie. Ideaal.
Het brood zal niet zo'n probleem zijn denk ik, mijn brood ligt op mijn werk ook niet in de koelkast en alleen als het 30 graden is dan gaat de kaas zweten, maar bij kamertemperatuur niet. Melk lijkt me geen succes. Ik zou er voor kiezen om toch iets anders mee te geven.
 
Brood met kaas meegeven is wel een optie, alleen dan moet je alles in 1 keer maken en daarna in de vriezer stoppen, 's morgens haal je het brood voor die dag eruit en stop je dat in haar trommeltje. Tegen de tijd dat je dochter moet eten is het brood net ontdooid en is de kaas dus niet zweterig!

Groetjes de mama van een sweetbaby!
 
Brood met kaas meegeven is wel een optie, alleen dan moet je alles in 1 keer maken en daarna in de vriezer stoppen, 's morgens haal je het brood voor die dag eruit en stop je dat in haar trommeltje. Tegen de tijd dat je dochter moet eten is het brood net ontdooid en is de kaas dus niet zweterig!

Groetjes de mama van een sweetbaby!
 
ik vind het best apart dat er op school geen koelkast aanwezig is.. op de school van mijn zoontje gaat zijn drinkbeker voor overblijf in de koelkast en daar mag ook het brood met vleeswaren/kaas evt in gelegd worden.

groetjes sas
 
ik vind het best apart dat er op school geen koelkast aanwezig is.. op de school van mijn zoontje gaat zijn drinkbeker voor overblijf in de koelkast en daar mag ook het brood met vleeswaren/kaas evt in gelegd worden.

groetjes sas
 
DAt met dat bevriezen van het brood, dat doe ik ok altijd, werkt prima. Soms is er trouwens ook een tosti-apparaat op school, kan ook een oplossing zijn voor zweetkaas.
Op een aatal scholen kun je gebruik maken van schoolmelk, dat is altijd wel gekoeld, wie weet kan dat op jouw school ook? Anders geen melk, maar roosvicee meet ijsklontjes? Geef je 's ochtends melk bij het drinken in de klas en tusen de middag iets anders. Succes!
 
Terug
Bovenaan