Eten op rare tijden

Hallo,
Het lijkt of mijn zoontje van 9 maanden zijn eettijden aan het verleggen is.
's-ochtens na vijf uur is er bijna geen fles meer in te krijgen, maar ''s-avonds en 's-nachts heeft hij natuurlijk honger.
Gisteren heeft hij bijvoorbeeld om 5 uur in de ochtend een fles gehad en op de creche kregen ze er pas om 14.30 uur 120 cc in (heeft tussendoor wel een fruithapje gehad). Om half 5 heb ik nog geprobeerd om wat te geven en het lukte mij om 100 cc te geven.Om 18.00 heeft hij gewoon met de pot meegegeten en ook nog wat vla toe. Om 19.32 heeft hij 210 cc gegeten, om 00.15 uur 180 cc en om 04.00 uur weer 180 cc. Hij krijgt overdag wat appelsap aangelengd met water en een fruithap. Ik moet zeggen dat hij overdag wel enorm veel drinkt. Hij plast trouwens ook heel goed. Weet iemand wat dit is en heeft iemand tips om na de fles van 19.30 uur hem lekker te laten slapen tot de volgende ochtend?

Mama van Jeffrey
 
Hi,

Zo te horen krijgt hij nog best behoorlijk wat binnen in 24 uur..... Ik zou hem gewoon op vaste tijden zijn fles melk aanbieden ('s morgens, tussen de middag, en op de avond bijvoorbeeld....) 's Nachts alleen water in een flesje geven (is saaier dan melk en als hij eenmaal doorheeft dat dat alles is dat hij krijgt, zal hij overdag waarschijnlijk wel melk willen). Weet eigenlijk niet zo goed meer wat een kind van 9 maanden aan melk hoort te krijgen, maar qua vocht krijgt hij toch echt wel genoeg binnen en de hapjes gaan ook goed.....

Groetjes Nynke
 
Terug
Bovenaan