eten uit mond laten lopen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Thijs heeft tegenwoordig de gewoonte om pap uit zijn mond te laten lopen.
Een grote kliederboel wordt het, dat is op zich niet zo erg maar ik wil wel
dat hij er mee stopt.
Zijn er meer kindjes die dit doen, en wat is het slimste, om te negeren en hopen dat het overgaat of het verbieden. Momenteel verbied ik het door nee te zeggen en nee te schudden en "boos" te kijken. Aan de andere kant denk ik is het niet beter om te negeren, maar ja je kan toch niet alles gaan negeren, hij zal toch ook moeten leren dat dingen niet mogen.

Jama mv Thijs.

Misschien heeft hij het wel toe aan brood?? Zou het gewoon eens proberen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

misschien vind hij de pap idd niet meer zo lekker en zou je een boterham kunnen geven misschien valt dat beter in de smaak

succes ermee saskia

Nee, het is niet dat hij pap niet lekker vindt. Hij zit er in het begin smakelijk van te eten. Het is meer een spelletje. Met 't warm eten haalt hij ook als ik 'm een hapje gegeven heb het eten met zijn hand weer uit zijn mond en stopt het dan weer terug.
Maar met pap is dat een stuk vervelender.

Jama mv Thijs

Hoi hoi,

Ik denk dat hij gewoon aan het onderzoeken is wat hij met eten kan doen,pap kan hij uit zijn mond laten lopen en warm eten kun je kneden met je handjes.Als Tess een boterham eet,scheurt ze het eerst helemaak tot kleine stukjes en eet het dan op.Ik denk echt dat het gewoon een kwestie van onderzoeken en uitvinden is.

Succes ermee,Liefs Kitty en Tess

Oh ja,vergeet ik nog te vertellen dat ik het niet verbied en ook niet negeer.Het zal gewoon een fase zijn en gaat weer over vermoed ik.Het is wel iedere keer een kliederboel,maar je moet wat overhebben voor de ondekkingsreis van je kleine uk.
Liefs Kitty en Tess

Volgens mij heb je gelijk, Kitty! Thom doet hetzelfde als hij brood eet gaat het ongeveer hetzelfde, elk hapje moet weer uit zijn mond om in twee stukken gescheurd te worden en dan gaat het er een voor een weer terug in. Ik word er ook wel eens moe van, maar het gaat er uiteindelijk wel in, dus vooruit maar.
Groetjes mv Thom

Hier nog zo'n kliederaar.
Heb wel gemerkt dat hoe harder je tegen 'm moppert hoe leuker hij het vindt.
Dus ik negeer het maar en het gaat al veel beter.

Tessie

Terug
Bovenaan