Eten voor 2 en augurken

Pfff....Ik moet het even kwijt, ik word echt zo ontzettend moe van mensen die constant zeggen dat je voor 2 moet eten. Kom op zeg!
En dan zijn er ook nog van die mensen die denken dat zwangere vrouwen de hele dag potten augurken weg zitten te werken. Nou, niet dus!

Even serieus, kunnen die mensen nu echt niets beters bedenken om te zeggen? Doe niet zo dom zeg!

Sorry hoor, dit klinkt misschien een beetje bot maar ik erger me er echt mateloos aan. Dus ik moest het even kwijt!
Verder gaat alles goed hoor :)

Groet, Lynn.
 
Heel herkenbaar!

Zo erger ik me echt suf aan mensen, en dan vooral vreemde, die maar te pas en te onpas roepen, wat is je buik dik, zijn er vast 2, en dan de volgende, ohhh wat een klein buikje!!!

Of deze, weet je wat het wordt? ik... ja een meisje! Ohhh vertel je dat zomaar aan iedereen?! Ik..... ja je vraagt het toch????

Groetjes
 
Ach meis maak je niet te druk, t heeft bij mij 3,5 jaar geduurd om zwanger te raken en je wilt niet weten wat ik allemaal te horen heb gekregen...ongelooflijk maar echt waar.

Maak me er niet druk meer om, is de moeite niet waard..

Enne, eten doe ik nu echt wel anders, de hele dag door! Maar volgens mij eet ik niet meer dan normaal...

Oh ja en augurken, bleeeegghhh moet er niet aan denken, die dingen stinken nu!! haha
 
@Yosha: Ik ken het ja. Bij ons heeft het ook een tijd geduurt hoor. Eerst zelf proberen en toen naar de huisarts en daarna het ziekenhuis. Ik heb in die tijd ook van alles te horen gekregen.
Niet te geloven hoe onbeleefd sommige mensen kunnen zijn.
Opmerkingen als: ´ben je nu al zwanger´ terwijl ik nooit had gezegd dat we daarmee bezig waren. Of: ´goh, het wordt weleens tijd he´

Echt belachelijk. Ik kon me daar ook heel kwaad om maken. Maar op een gegeven moment ga je beseffen dat die mensen gewoon niet beter weten.

Maar nu het dan eindelijk zover is, komen er weer mensen met allerlei andere stomme opmerkingen.
Ik probeer me er niet te veel van aan te trekken, maar ik reageer nu gewoon (nog) feller dan normaal!
 
hihi ja heel herkenbaar, wat ik ook zooooo irritant vind is dat er soms vreemden even aan je buik willen zitten, alsof het algemeen goed is. AFBLIJVEN dus.
O ja en augurken, bij de jongste deed ik er een moord voor, bij de oudste waren dat hamburgers en bij de middelste was ik dol op komijnenkaas en zalm.
Nu heb ik nog niet ontdekt waar ik meer trek in heb als anders, misschien komt dat omdat ik nog te misselijk ben
groetjes
 
Ja, dat vind ik ook weer zoiets stoms! Dat mensen zomaar aan je buik gaan zitten, zo brutaal! Als ze dat bij mij gaan doen, ga ik slaan! :)

Wat betreft eten heb ik nog niets waar ik nu meer zin in heb dan gewoonlijk.
Maar dat komt vast nog wel! Ik heb ook nog teveel last van misselijkheid.
 
Ik heb geen zin meer in chocola, maar snak naar smeerkaas!!! HHMMMMM en mandarijntjes doen het ook erg goed momenteel...

dat aan mijn buik zitten doet niemand gelukkig, maar dat zal wel komen, ach ik zie wel hoe ik dat vind, denk dat ik er wel trots op zal zijn na zo'n lange tijd strijden en vechten hiervoor...we gaan t meemaken hihi
 
Ik vind het heel interessant om dit te lezen. Ik heb er zelf namelijk nog geen last van dat mensen raar reageren. Alleen mensen in mijn directe omgeving zoals familie geven ongevraagd advies en de ene keer maak ik daar gebruik van en de andere keer niet. Ik hoop voor iedereen dat het niet te vervelend word.

Groetjes Jojanneke
 
Terug
Bovenaan