eten voor zwangerschap???

A

Anoniem

Guest
ik eet graag filet american en biefstuk, maar is het handig om dit te blijven eten als ik zwanger wil worden? Of kan dat geen kwaad en mocht ik zwanger zijn dat ik het dan niet meer eet.
Ik wordt hier onzeker van en weet niet wat het juiste is. Alcohol drink ik zowiezo niet, dus daar hoe ik niet van te vrezen hahaha.

Wat zijn jullie ervaringen hierin en evt tips???

Liefs Victory

Ik houd daar geen rekening mee, toen ik 2 jaar geleden begon wel, maar nu na 2 jaar houd ik er geen rekening mee, ik slik ook geen foliumzuur. Begin ik pas allemaal mee als ik zwanger ben, mocht ik dat ooit nog eens worden dan. Mijn gyn weet dit allemaal, en dat was goed, anders mag ik al 2 jaar niets van dat allemaal hebben.

succes

bij mijn vorige zwangerschap heb ik het gewoon gegeten en toen ik wist dat ik zwanger was niet meer en hebben een prachtige gezonde zoon ook nu eet ik het weer en stop ermee als ik zwanger ben

tja moeilijk, ik heb m'n filet american in de vriezer gelegd, als ik ong zou worden, dan kan ik het die dagen lekker opeten, wanneer mijn ong over is, stop ik weer.... tja is ook psychisch denk ik...., maar als ik weet dat ik zwanger ben dan eet ik het echt niet

hallo,

ik eet het nu niet meer maar zit nu ook in de spannende dagen na mijn eisprong dus voor de zekerheid doe ik het toch niet als ik straks toch weer ongesteld wordt dan eet ik het gewoon weer.
alcohol drink ik niet.
slik wel foliumzuur.

hallo,

volgens mij kan je die dingen gewoon blijven eten totdat je erachter komt dat je zwanger bent. je heb vanaf 5 weken pas bloedverband met je kindje. maar ik doe ook precies hetzelfde als broertje of zusje.

hopen dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden.

Hoi!

Ik volg ook de tactiek van broertje of zusje. De ene helft van de maand eet ik andere dingen dan de andere helft. Haha. Maar dat wordt wel minder. Nu ik in de zevende ronde zit word ik daar steeds makkelijker in.

Terug
Bovenaan