Eten wat een ramp!!

heey meiden

hebben jullie ook zon moeite met eten?
bij mij vooral in de ochtend maar eingelijk gaat het vaak de hele dag wel moeizaam
ben gewoon blij als ik iets binnen heb
en dan heb ik van die dagen dat ik wel enorme honger heb en toen heb ik laatst bij mc donalds gegeten en toen had ik die avond toch last van brandend maagzuur!
dus vet eten is ook geen succes

het is nu vooral veel fruit, crackers en beschuitjes haha  

xx

Hoi hoi

Ik heb dit ook gehad. Mij werd aangeraden 6x per dag een beschuitje bijv te eten. En dat hielp bij mij heel goed!

Verder wens ik je heel veel sterkte!

xxx Nienke

Idd, kleine hoeveelheden eten gedurende de hele dag, en veel drinken, vocht aanvullen door bijvoorbeeld een bouilonnetje!
Overdag gaat het vaak goed, maar richting het avondeten krijg ik ook vaker geen hap door mijn keel. Ik ruik alles veel sterker en de geur van vlees of warme melk alleen al zorgt ervoor dat ik geen hap meer door mijn keel krijg! Ff volhouden dus, straks eten we weer allemaal heerlijk!

SOucky

heey meiden
nou het gaat de afgelopen 3/ 4 dagen een stuk beter
dus was ook met kerst erg blij dat ik lekker kon mee eten
heb ook zo min mogelijk vet gegeten denk dat dat ook erg helpt
dus wie weet is het ergste nu voorbij..
maar ja.. laat ik maar niks te hard zeggen hahaha

xx

Bij mij is mijn eetpatroon ook erg in de war. Soms heb ik net wat gegeten en heb ik kort daarna alweer honger, maar met het avondeten heb ik nooit zoveel honger.
Ik probeer ook elke keer kleine beetjes te eten en als ik een vreetbui heb, neem ik veel fruit. Met kerst heb ik ook maar kleine beetjes gegeten, zodat ik toch van alles kon proeven.
Wat ook zo raar is, dat ik het ene moment misselijk ben en dan een uur later alles wil eten wat er maar in de buurt is. Vreemd, die hormonen!

groetjes, Juffie

ja vreemd he die hormonen ik snap het ook af en toe niet meer
had de afgelopen 9 weken af en toe echt geen idee meer of ik nou misselijk was en moest eten of juist niet
want ene keer viel het wel goed en andere keer weer niet
ene moment echt nergens zin in en dan weer in van alles
haha

tja kan er nu om lachen want gaat al aantal dagen erg goed
heb eindelijk weer wat eetlust

xx

lang leve eten!!!

als ik maar op tijd wat eet, dan gaat het goed, maar als er te lang tussen zit, word ik hartstikke misselijk!
Het vervelende vind ik zelf, dat ik vaak vreselijk honger heb, en als het eten dan op tafel staat ik na 3 happen hartstikke vol zit.
Maar ja... komt vast wel weer goed... Ik eet gewoon gedurende de dag telkens wat en heel veel fruit en groente...
Dat is nooit verkeerd...toch?

lfs
mama Peet

Terug
Bovenaan