Hallo, onze dochter van 11 maanden heeft afgelopen zaterdagnacht moeten overgeven. Ze logeerder bij opa en oma dus ik heb het niet meegemaakt, maar volgens oma kwam de hele voeding er met stralen uit. Daarna heeft ze niet meer overgegeven. Maar sinds zondag eet ze dus heel slecht, wat we helemaal niet gewend zijn van haar. Haar eerste boterham 's ochtends eet ze nog wel redelijk goed op, maar het fruithapje, boterham tussen de middag, al haar flessen en het avondeten gaat er bijna niet meer in. Ook het toetje niet. Ze heeft dan haar mondje vol maar slikt niet door. Soms moet ze kokhalzen. Zou het kunnen dat het te maken heeft met het braken 2 dagen geleden? Voor de rest is ze vrolijk, heb niet het gevoel dat ze ziek is. Heeft iemand zoiets meegemaakt, of heeft iemand tips? Ik weet dat we haar niet moeten dwingen eten maar het is heel frustrerend, ook omdat we het dus totaal niet gewend zijn van haar. Ik ben bang dat ze ook veel te weinig vocht binnen krijgt, want van haar flessen drinkt ze in totaal iets van 140ml. ze heeft nog wel wat thee en sap gehad maar ook niet erg veel. Alvast bedankt voor jullie tips!