Eten weigeren

Het is al eventjes rustig hier..
Maar ons meisje wil al een paar dagen bijna geen groente,fruit,fles of papfles soms een half broodje meer krijg ik er niet in.
Normaal was ze altijd best wel hongerig maar ze eet al een paar dagen zo weinig.
Ze drinkt wel limonade dat gaat er wel in.
Hebben jullie kleintjes er ook last van ? is dit weer een fase ?

Liefs

Tis idd rustig hier...
Hier nog geen last van eten weigeren. Quinn eet juist veel meer. Kan hem blijven geven en hij eet het gewoon op. Miss is het het weer. Vaak hebben wij dan ook minder honger... Zolang ze in ieder geval nog drinkt dan is het goed. Ze gaat vanzelf wel weer eten als ze echt honger krijgt moet je maar denken. Alleen snap ik wel dat het moeilijk is, het zou ook een fase kunnen zijn. Ze gaan nu uitproberen hoe ver ze kunnen gaan en en begrip nee komt erin.

Succes!

Ja het kan ook het weer zijn het is zo warm !
Ze heeft de afgelopen nachten gewoon doorgeslapen ondanks bijna een lege maag 2 happen groente en ze krijgt altijd nog zo'n papflesje voor het slapen gaan maar dat moet ze ook even niet.
Kan ook idd ze beginnen nu echt uit te proberen..als ze het nu niet moet slaat ze het weg.
We zijn dit niet van Lizzy gewend ze at net als jou zoontje quinn vaak alles op en dronk de fles gewoon leeg.
Wat ze nu wel lekker vind is limonade zal ook idd het weer wel zijn maar toch denk ik je moet toch honger hebben.
Moeilijk soms met die kleintjes wat er is..
Met slapen is het wisselend zo slaapt ze weken door en zo weer weken niet.
Ze zit ook tegen los lopen aan..ze loopt de hele kamer rond met haar loopkar en bij de tafel en bank en staat een paar seconde los.
Soms word ze boos dat het nog niet lukt los lopen wat wel vandaag of morgen kan gebeuren.

Liefs

@ zeevang eet Lizzy nog steeds zo slecht?
Het kan idd warmte, een sprongetje of uitproberen zijn.
Hier heb ik wel eens een paar dagen er tussen zitten dat hij weinig eet. Hierna gaat het vaak weer goed, maar me er niet zo druk meer over. Zolang hij goed drinkt en het zelf weigert, gaat vanzelf weer eten.
Wat bij mij helpt om hem te laten eten is dat hij het brood zelf mag doen en met warm eten en pap een lepel in zijn hand krijgt (zonder die lepel doet hij zijn mond niet open ;))

Hoi,

Amy eet ook veel minder nu hoor. normaal twee boterhamen s'morgens en s'middags, nu maar een paar stukjes. Drinken dat ze super goed.

verder slaapt ze wel slechter. ze wil s'avonds niet zo graag naar bed. hebben jullie kleintjes dat ook?

Ze zitten ook in een sprongetjes volgens mij.

liefs

Ja slapen gaat ook slechter terwijl ze normaal eigenlijk altijd wel goed slaapt.
Ze is wel de laatste dagen huilerig en niks willen kan zeker een sprongetje zijn wel vermoeiend..
Eten doet ze nog niet echt goed ietsje beter maar ze krijgt echt een eigen willetje want ze slaat het gewoon weg als het niet meer moet.
Brood stukjes leg ik zelf voor der neer nu ze wil het zelf doen..begint dat nu al hihi ?
Maar voorderest eet ze nog weinig groente en een papfles moet ze ook s'avonds niet meer..ik bied het er wel aan.
Ik snap er niks van ze moet toch honger hebben voor het naar bed gaan.
Papfles had ik in de koelkast bewaard en dronk ze vanochtend op ook weer voor het eerst sinds 2 weken.

liefs

Hier nog een mannetje die opeens sinds 2 weken eten weigerd. Nou heb ik het natuurlijk niet over de lekkere dingen want die gaan er heel makkelijk in. Maar het warm eten en fruit eten is een drama hij begint van de voren al te huilen en te krijsen, slaat de lepel weg en ik krijg er dus niks meer in. Hoop echt dat dit een periode is.

Terug
Bovenaan