eten

lijkt me nogal een gore combinatie, hahaha...

maar effe serieus, smeerworst niet want volgens mij is dat hetzelfde als leverworst ofwel pate.

En pindakaas is zelfs gezond wegens bepaalde vetzuren.

Veel pindakaas genoot want wie is er nou niet groot mee geworden.
 
pindakaas wel ,maar smeerworst is net als leverworst en zit te veel vitamine a in en kan aangeboren afwijkingen veroorzaken
je mag 1 sneetje brood op een dag er mee dus valt mee
 
Pindakaas wordt gemaakt van (jawel) pinda's. Als jij of je partner last heeft van allergieën/astma wordt het afgeraden pinda's te eten daar dit allergieën kan 'aanwakkeren'. Je kleintje zou door pinda's gevoeliger zijn voor het ontwikkelen van allergieën.

Denk dat als je met google zoekt naar pinda's en zwangerschap ofzo er wel het één en ander naar voren moet komen.

Andere noten zouden ivm de vetten weer erg goed zijn.

Smeerworst gemaakt van leverworst mag in principe wel, maar niet te veel. Zit veel vitamine A in wat niet goed is voor je kleintje. Af en toe een boterham kan overigens geen kwaad hoor.
 
pindakaas eet ik bijna dagelijks. zie geen reden waarom dat niet mag.
lever (vit.A) mag je niet teveel van. maar eet ook wel eens een boterham met pate of leverworst of zoiets.
geen 5 perdag maar als ik er zin in heb wel.

gr. sandy
 
net een heel verhaal getyped, is het weer weg.....

Pindakaas wordt gemaakt van (je raad het al) pinda's. Als er jij of je partner last heeft van allergieën of astma, wordt het eten van pinda's afgeraden daar er stoffen in zitten waardoor je kleine meer kans op allergieën zou kunnen krijgen. Typ op google maar pinda's en zwangerschap in en er komt vast wel iets over naar voren.

Andere noten zouden inderdaad erg goed zijn ivm de vetten die erin zitten.

Smeerworst van leverworst mag met mate. Zit veel vitamine A in wat niet goed is voor de kleine.

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan