Eten

Ben nu 9,5 week zwanger en had een afkeer tegen eten. Veel eten lukte niet, want ik zat binnen no-time bomvol. Het schijnt normaal te zijn, ik hoor het wel van veel vriendinnen. Niemand weet eigenlijk waarom dat zo is? Zijn er hier meiden die wel weten hoe dat komt? Nu begin ik juist meer te eten lijkt wel. Is dat normaal of kan dat betekenen dat er iets niet goed is?
Verder nog een vraag (nu ik toch bezig ben). 's Avonds heb ik een buik alsof ik al 4 maanden zwanger ben en 's ochtends is alles weer weg, zo goed als plat en passen ook mijn broeken weer gewoon. Herkennen jullie dit ook?
 
Ik herken dit wel. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger en ben constant misselijk en terwijl ik normaal veel eet, vind ik nu zo ongeveer alles heel vies.

Ook ik heb last van een opgezette buik s 'avonds en s 'ochtends is het idd helemaal weg. Heb nog niet echt iets gevonden om hier tegen te doen, dus ik hoor het graag als je daar iets tegen weet.
 
Wat bij mij hielp is 's avonds van die droge melba toastjes op je nachtkastje zetten en een glas water. Dit drink/eet je dan de volgende ochtend vóórdat je op staat(liggend dus). Ik heb er veel baat bij gehad.
 
het is heel normaal dat je 's avonds dikker bentdan 's morgens. Het is namelijk nog te vroeg om dikker te worden door het vruchtje. Wat je ziet zijn puur je ingewanden die wat opzwellen. Dus 's avonds, als je de hele dag lekker gegeten hebt, is het logisch dat je buik dikker is dan 's morgens als je nog niets gegeten hebt!
Groetjes, Stephanie (37+5)
 
Ik herken dit heel erg goed, hoewel ik het precies anderom heb. De eerste 12 weken at ik mmer dan normaal, terwijl ik hardstikke misselijk was. Nu (18 weken) eet ik veel kleine beetjes maar heb echt een afkeer tegen eten. Vooral avondeten gaat moeilijk. Aardappelen, gestoofd vlees en wokschotels lust ik niet meer. Ook zette mijn buik zich ´s avonds op. ´s Morgens was alles weer normaal. Dit duurde tot 12 weken. Sindsdien groeit mijn buik. Hoe dit allemaal precies komt weet ik niet maar het schijnt erbij te horen!
 
Terug
Bovenaan