Eten

Hallo mede zwangeren!!
Ik heb een vraagje die niemand   nog heeft kunnen beantwoorden. Ik heb het nog niet aan de VK gevraagd, wilde het eerst aan jullie voorleggen. Ik ben helemaal gek op metworst. Ik heb het mijn hele zwangerschap nog niet gehad, omdat in het begin iemand tegen mij zei dat het niet mocht. Ik ben nu 30 weken zwanger en heb laatst toch een klein stukje gehad. Weet iemand of het echt zo is dat metworst niet mag?

Daarnaast heb ik ook heel erg last vanmijn ribben, kan soms niet eens zitten of liggen. Herkent iemand dit?

Groeten Kim
 
Hoi Kim,
Nou, volgens mij mag je je rustig laten gaan met die worst hoor! Tis tenslotten niet rauw maar gekookt vlees.
Wat betreft die ribben, tja, die kleine zal zich er vast tegen afzetten. Sommige vrouwen krijgen met een nogal druk kind in de buik gewoon gekneusde ribben hoor! Veel kan je er niet tegen doen.
Maar lastig is het zeker! verder gaat alles goed met de zwangerschap?

Anita
 
hoi anita,

bedankt voor je reactie! Ik had al zo'n idee dat ik wel metworst mocht eten, inderdaad omdat het gekookt is. gelukkig maar, is toch een troost tegen die ribben, haha. ja het voelt net alsof het helemaal beurs is van binnen, en er allemaal blauwe plekken zitten bij mijn ribben. ademen is zeer pijnlijk en zelfs zitten en liggen. gelukkig hoef ik nog maar tien weken, nog even doorzetten!! bedankt voor je reactie in ieder geval!!

groeten kim
 
Hoi KIMMELOTJE,,
   

Ik ben al ruim 7 jaar werkzaam bij de keurslager,en weet zeker dat je die worst gewoon mag eten,dus leef je uit en geniet er van


groetjes monique
 
Hoi KIMMELOTJE,,
   

Ik ben al ruim 7 jaar werkzaam bij de keurslager,en weet zeker dat je die worst gewoon mag eten,dus leef je uit en geniet er van


groetjes monique
 
haha, Kim, dat vind ik nu leuk om te horen. In mijn vorige zwangerschap had ik ook een echte metworst-tic. Iedereen deed alsof dat heel gek was, zeker omdat ik normaal helemaal niet van worst hou. Maar goed, leuk om te horen dat ik niet de enige ben. Eet smakelijk!

Groetjes,
Tineke
 
Hoi Kim,

Lekker eten hoor.
Ik zou willen dat ik wat meer op hartige dingen viel,maar ik wil alleen maar snoepen en chips,terwijl ik daar normaal niet zo van hou.
Moet dus echt op mijn suikerspiegel letten en gewicht.
Want die lekkernijen zetten echt wel aan.

Groetjes Karin
 
hallo,

Pijn in de ribben, ik kan er van meespreken. Tijdens mijn eerste zwangerschap lag mijn zoontje al vrij snel in goede positie (hoofdje naar beneden) Elke keer als hij bewoog stampte hij met zijn voetjes tegen mijn ribben. Tijdens de laatste maanden van de zwangerschap was het echt vervelend want het deed echt pijn. na de bevalling had ik er ook nog last van, de verpleegster zei toen dat mijn ribben gekneusd waren.
groetjes,
Kirsten
 
Terug
Bovenaan