eten

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,
Wat eten jullie zoal met deze hitte,en word er wel goed gegeten?
Wij komen niet verder als soep met stokbrood en veel salades.Aardappels of pasta''s hoef ik nu niet te maken want daar word toch niet van gegeten,maar die salades hangen me nu ook wel de neus uit.
Dus...hebben jullie nog tips,wel iets wat lekker snel klaar is en gezond?
Alvast bedankt!
Groetjes Suus

Hoi Suus,

Ik eet gewoon hoor....die salade's en zo komen mijn neus uit....en ook mijn gezin wilde graag normaal eten.

Wij hebben genoeg van al het BBQ-en.....we eten lekker pasta of aardappeltjes met sla,tomaat en komkommer en een makkelijk stuk vlees.
Gebakken aardappels met koude rabarber en een hamburger of gebakken aardappels met appelmoes en vlees.....is toch genoeg te verzinnen???wat dacht je van een heerlijke nasi schotel????als je het in de ochtend al klaarmaakt hoef je dat alleen even op te warmen.

Nee geef mij maar het gewone hollandse potje hoor...daar doe ik het et beste op.

Veel sterkte met de hitte meid en succes.

Groetjes Gea

goeie middag

nou het beste is toch gewoon warm eten    
want om nou elke dag sla te eten     hebben wij ook gedaan
en ja je word het wel zat en nu eten wij gewoon elke avond warm
of we gaan bq en

Wij eten veel koude salades. En dat kan even voedzaam zijn als een warme maaltijd. Neem bijvoorbeeld wat pasta (even af laten koelen) cherry tomaatjes, uitje mais en blikje tonijn erbij en een dressing van balsamico azijn en bieslook. Of   afgekoelde aardappels met creme fraiche, doperwtjes, worteltjes, augurkjes en gerookte kip. Of rijst met gerookte kip,mandarijntjes, ananas, doperwtjes en een dressing van yoghurt en mayonaise.
Klinkt toch allemaal voedzaam? En je gaat er niet zo van zweten!

Groetjes Lillian

Hoiii,
Hee Lilian,bedankt voor de tips,daar kan ik wel wat mee!
Als het vh weekend weer wat gaat afkoelen gaan we weer lekker aan de aardappels.
Groetjes Suus

Terug
Bovenaan