eten

hoi dames,

mijn zoontje is nu 14 weken en ik ben begonnen met 4 voedingen omdat hij steeds minder ging eten per keer. hij had gewoon nog geen honger. hij krijgt nu 4x 190 net 6 schepjes voeding. hij drinkt goed maar zijn flesjes gaan niet leeg. hij laat ongeveer 20cc staan. hoeveel moet hij minimaal krijgen want ben een beetje bang dat ie te weinig krijgt zo. het is trouwens een flinke jongen van 7 kilo.
bedankt en groetjes
 
Beste San,

Mijn dochtertje is nu 16 weken, en zit ook op 4 flessen van 180 cc, tja,

Als ze niet meer willen , dan niet, je hoeft je er geen zorgen te maken, ze hebben waarschijnlijk genoeg reserve, Juna is 6 kilo dus, zolang ze goed groeien, kan het geen kwaad...

Liefs Joke
 
Mijn dochtertje is nu 5,5 maand, weegt 6,5 kilo en drink ook 4 flessen met 180 cc
Met 3,5 maanden boden we d'r ook 4 flessen met 180cc maar als ze per fles 100 cc dronk dan was dit erg veel.
Denk niet dat je je ergens druk over hoeft te maken.
 
Je druk maken hoeft niet, maar ik zou er toch even mee langs de huisarts gaan; mijn dochter (4 weken) deed precies hetzelfde, en die bleek spruw te hebben. Het was maar heel licht, je zag het haast niet, maar 2 dagen nadat we met medicijnen begonnen waren at ze weer normaal.
 
Terug
Bovenaan