eten

hallo mijn zoonje is nu 6 maanden, mijn vraag is wat mag hij nu een snoepje kaakje, ik heb een vriendin die dat ook doet maar weet niet of dat wel verstandig is
 
Hoi,

Er zijn Bambix koekjes en liga 2e stap voor baby's vanaf 6 maanden. Als je ergens mee zou willen beginnen is dit altijd goed denk ik dan, maar aan de andere kant.... zolang je zoontje daar nog geen behoefte aan heeft.... snoepen kan altijd nog!! (vaak zijn het de moeders die het leuk vinden, tja ben elf natuurlijk geen uitzondering maar probeer me nog even in te houden)
 
Probeer eens een stukje soepstengel of een broodkorst. Mijn dochter doet er een moord voor! Eigenlijk vindt ze dat veel lekkerder dan de Bambix-koekjes en Liga. Een lange vinger vinden ze ook vaak lekker, dat wordt lekker zacht. Alleen is het natuurlijk wel een suikerbommetje...
 
Geraffineerde suikers zijn gewoon niet goed voor jonge kinderen! Probeer dat zolang mogelijk uit te stellen. Kinderen vinden een stukje fruit net zo goed een snoepje!
 
Ik ben moeder van een zoontje van bijna een jaar. Hij eet ook al vanaf 6 maand soepstengels. Ik had ook eerst die bambix koekjes gehaald nou dan kan het sopfeest beginnen. Met soepstengels is dat niet zo erg.
 
Terug
Bovenaan