Hoi meiden,
Ik weet het even niet.....
Mijn dochtertje Noa is 6 maanden en 1 week oud. Nu mag ze al fruit en een warme hap.
Fruit gaat er goed in en we zijn vorige week begonnen met groente. Nu vraag ik me af, hoe bereidt je het vlees, mag je dat bakken? IK hoorde dat ze ook diksap en soepstengels mogen. IK denk dan...dat krijg ik er nooit allemaal in....
Tevens vraag ik me af; wat is nu beter potje of zelf koken? Daar zijn de meningen nog al over verdeeld.
Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie kindjes allemaal krijgen (van dezelfde leeftijd).
Dit is Noa's schema:
07.00 fles van 7 scheppen = 230 cc
10.00 1 hele vrucht
11.30 fles van 6 scheppen = 200 cc
15.00 fles van 6 scheppen = 200 cc
17.00 groente is nu nog een klein beetje
19.30 fles van 200 cc
Ik hoor graag van jullie!
Liefs Anouk
Ik weet het even niet.....
Mijn dochtertje Noa is 6 maanden en 1 week oud. Nu mag ze al fruit en een warme hap.
Fruit gaat er goed in en we zijn vorige week begonnen met groente. Nu vraag ik me af, hoe bereidt je het vlees, mag je dat bakken? IK hoorde dat ze ook diksap en soepstengels mogen. IK denk dan...dat krijg ik er nooit allemaal in....
Tevens vraag ik me af; wat is nu beter potje of zelf koken? Daar zijn de meningen nog al over verdeeld.
Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie kindjes allemaal krijgen (van dezelfde leeftijd).
Dit is Noa's schema:
07.00 fles van 7 scheppen = 230 cc
10.00 1 hele vrucht
11.30 fles van 6 scheppen = 200 cc
15.00 fles van 6 scheppen = 200 cc
17.00 groente is nu nog een klein beetje
19.30 fles van 200 cc
Ik hoor graag van jullie!
Liefs Anouk