Eten

A

Anoniem

Guest
Heb net mijn nieuwe aardappeltjes schoongemaakt. Begin zo aan mijn asperges en dan hebben wij vanavond een feestmaal! Mmm lekker!

Wat is jullie favo-kostje?? Of wat niet?

Ik hou ook heel erg veel van pasta's verder en in de winter stampotten. En natuurlijk frietjes.

Ik lust absoluut GEEN spinazie

Spinazie staat hier in alle varianten toch wel redelijk hoog aangeschreven hoor! Net als (bijna)  alle pasta's en rijstgerechten, en ovenschotels en.... en.... en....
Wij zijn allebei hele makkelijke eters. Toen we gingen samenwonen vertelde ik gert-jan dat hij nooit geen spruiten meer zou eten omdat ik daar echt van ga kotsen, vond ie prima als hij maar nooit geen tortelini meer zou hoeven eten.... I'ts a simple!!

-X- Marieke

Ik vind echt zoveel dingen lekker...
Maar nu is mijn favoriet toch wel :

Gebakken aardappelschijfjes met bloemkool en brocolli en kaassaus!!

Hmmm heerlijk als ik eraan denk....
En Lasagne, Kip Tandoori, Andijvie Stampot....Oohhh ook zo heerlijk...

hhhmmmmm, moet zeggen dat ik een redelijke alleseter ben. Maar voor een verse tagiatelli met een moot gegrillde zalm, spinazie en roomsaus of een malse tournedos met champignons JAAAAAA! heerlijk!

Maar gewoon thuis als ik zelf kook, vind ik risotto en lasagna erg lekker!

Walgelijk vind ik gekookte witlof of andijvie, die eet ik liever rauw in een salade of stamppot!

Wat ik lekker vind? Heb je even?

Wat dacht je van;

- Carpaccio van ossenhaas, parmazaanse kaas, pijnboompitjes etc
- Gebakken slibtong, zalm, kibbeling
- Broodje filet americain met uitjes
- Een heerlijk gemarineerd haantje uit de gril met franse frietjes
- Tiramisu, ouderwetse "hangop", truffels, sunday caramel ijsje..
- Warm stokbroodje kruidenboter/knoflookboter/pesto..

En doe er maar een lekkere baileys bij hihi,.. hips!

Ja hé,. als ik nog effe door moet gaan heb ik kwijldraden aan m'n mond hangen!! Jullie zien wel aan bovenstaand rijtje dat ik in mijn zwangerschap op dat gebied door een hel ging whahahaha..

Ik ben een liefhebber van lekker eten. Ik vind dan ook eigenlijk bijna alles wel lekker.
Het enige waar ik van over m'n nek ga is orgaanvlees, oesters/mosselen  en rode kool/bieten.

Dus wie ging er nu voor ons koken???? Of alleen voor mij is ook goed hoor..  

Esmé mv Kay

En asperge? Als echte Limburger kan ik niets anders zeggen als "HEERLIJK!!"
Vergeet je het ei en de ham niet?

Voeg bij mijn lijstje maar dat hele lijstje van Esmé..........Heerlijk!!

Terug
Bovenaan