eten

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik heb goed geluisterd naar annet en ik zal ook eens wat actiever worden.

Vraagje zijn er nog meer kindjes die alleen potjes warm een krijgen.
Bianca is niet erg blij met mijn gemaakte warm eten
Dus ik laat het maar zo want het komt vanzelf wel.
Maar soms twijfel ik daar wel heel erg aan.
Moet ik dan strenger zijn of haar helemaal geen eten geven lijkt me ook niet goed.

Hoor graag   hoe het bij jullie gaat.

Groejes Marja m Bianca 120806

Kian is ook een potjesfan. Hij krijgt wel eens 'met de pot mee', maar dat is ie na een paar happen zat. (ben niet zo'n keuken prinses!) (behalve muffins dan, dat is mijn specialiteit! )
Streng zijn heeft hier ook niet zoveel nut, want wij eten niet echt handig wat dat betreft. Verschillende tijden, moeilijk te eten eten (om mee te beginnen dan). Ach ja, hij vind het lekker, en ik vind het makkelijk. En na z'npotje geef ik 'm een spercieboon of een wortel van ons bord en daar smikkelt ie dan van.
Ik denk ook een beetje: komt wel....
Liefs Nelleke

Julian krijgt tegenwoordig vaker "gewoon" eten dan een potje. Ik heb nog wel potjes, voor zeg maar noodgevallen; als we een keer weggaan of als we iets eten dat te pittig is. Hij is op zich niet zo moeilijk met eten, op de voorwaarde dat hij zelf ook een lepel mag vasthouden en zelf mag eten. Ondertussen druk ik er dan steeds een paar hapjes tussendoor in, hahaha! Ik vind het wel belangrijk dat hij nu leert mee te eten omdat teneerste de keus in potjesvoedsel maar mager is en ten tweede omdat het, denk ik, steeds lastiger wordt om hem aan gewoon eten te laten wennen.
Desalniettemin ben ik nog steeds blij met de potjes hoor!

Groetjes,
Ellen mv   Julian

Milan at eigenlijk al met de pot mee toen hij net 11 maandjes was. Hij eet echt alles wat ik hem voorzet. Het is net de groene container. Ik heb toen eigenlijk steeds een beetje eten bewaart zodat hij ook warm eten kon gaan eten als wij geen zin hadden in koken of omdat we geen groente hadden. Maar sinds 3 weekjes eet hij dus ook gewone nasi en bami. Ik vind het heerlijk dat hij dit al een tijdje doet. Scheelt toch weer in de portomonnee.

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan