Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha grappig! Ik heb megaveel zin in andijviestamppot met spekjes, rookworst en geraspte kaas, jammie! Heb het maandag al op maar zou zo weer een bord lusten... Mn moeder was tijdens haar zwangerschappen verslaafd aan zuurkoolstamppot, haha wie weet is t toeval.
En ik lust sinds maandag geen koffie meer, terwijl ik normaal wel 2 a 3 bakjes cappuccino dronk op mijn werk, vond t heerlijk... Nu: blehk!
Volgens mij heeft zowiezo al het eten al mijn voorkeur.
Ik heb gelukkig wel weer meer zin in fruit. voorheen sloeg ik dat nog wel eens over. maar nu zit ik vaak 's avonds lekker aan het fruit i.p.v. een zak chips ofzo. Anders wordt het straks een ramp na mijn zwangerschap...
Ik lust alles
Maar ik heb wel voorkeuren o.a kaas en brood had ik met mijn eerste ook last van.
En die stampot andijvie komt bij mij ook voor ik denk dat ik dat vanavond maar klaar maak en alles smaakt ook zo lekker.