eten

Hebben jullie ook al dat je dingen niet meer lust?

Ik wist niet dat dat al zo vroeg begon! Normaal gesproken, als ik bijvoorbeeld een zak chips open trok, dan kon ik die met gemak leeg eten... Gister kreeg ik een uitdeelzakje: na de helft zat ik al vol!
Mijn man zat van de week te frituren, en ik vroeg een hapje frikandel: VIES!! En van de lucht van de pikanto die hij daarna at, werd ik gewoon misselijk!
Als ik heb ontbeten (beetje fruit en yoghurt) moet ik me bij de lunch echt eten naar binnen proppen... Als ik 2 boterhammen eet ben ik al trots op mezelf...
Van de week was ik bij de mac, en ik dacht, nou laat ik een hamburger nemen. Na twee happen was ik kotsmisselijk...
Op zich wel fijn, dat alle ongezonde dingen niet meer lekker zijn :)
Maar ook gezonde dingen krijg ik dus niet weg...

Wat grappig, ik heb juist het omgekeerde. Zit ik normaal na een bigmacmenu propvol, gister ging die met gemak naar binnen oopsie.
Hoop voor je dat het minder wordt als misselijkheidskwaaltjes (als je die hebt) ook minder worden?

Ik kan normaal ook behoorlijk eten, maar zit nu ook sneller vol. Heb zelf ook minder trek in vlees. Bij de vorige zwangerschap kon ik geen vlees zien of ruiken. Mijn vriend moest het vlees klaar maken, anders hing ik boven de wc. Ben benieuwd hoe het dit keer gaat. Had toen trouwens ook enorme drang naar sinaasappels. Ik kon er soms wel 5 per dag eten en melk ging met liters tegelijk naar binnen.

Alles gemaakt van aardappel vind ik VIES!! Patat, aardappelschijfjes, gekookte aardappels BAH! Ik was al niet zo'n fan van aardappels, maar nu helemaal niet meer. Een frikandel speciaal gaat er wel in! Als ik trek heb tenminste, meestal teer ik de hele dag op 3 boterhammen. Ik ben dus ook afgevallen i.p.v. aangekomen...

haha... ik ben dus ook al afgevallen... Ben vooral 's ochtends misselijk, maar soms de hele dag door...

Volgens vriendin gaat het inderdaad over, en ga ik vanzelf wel meer eten. Heb de hele tijd het idee dat mensen zien dat ik zwanger ben, maar dat is niet zo. Ze zien dus wel dat ik afgevallen ben :p

Ik heb het nog niet zo. Eet eigenlijk alles, wel heb ik minder zin in een beetje weëige maaltijden zoals chinees. Over het algemeen eet ik nu niet meer dan voorheen, wel heb ik meer zin in zoute dingen.

Ook merk ik dat ik gelijdelijk over de dag moet eten om te zorgen dat ik niet misselijk word van een hongerig gevoel. Het lijkt wel of mijn suikerspiegel sneller zakt.

Hey,

Merk wel dat alles "anders" is. Zo ook met eten.
Heb hetzelfde als "Truckerbabe" Eerst kon ik (vooral 's avonds) vanalles wegsnaaien en nu moet ik er niet aan denken... Ben de hele dag misselijk, heb ook een soort van honger, maar als ik dan eet, zit ik zo vol...
Zijn jullie ook zo emotioneel?

Ik was altijd al heel emotioneel. Kon echt janken om alles. Maar nu nog meer...
Maar ben niet sneller boos of zo. Ben juist ineens veel geduldiger. Ik geef les op een middelbare school (nog niet zo lang), maar ik merk ineens dat ik veel verstandiger om kan gaan met leerlingen.

En ik had een klas die echt niet liep, en nu loopt het als een trein...

Ik snap nog steeds niet dat niemand het aan me ziet :p

Terug
Bovenaan