Eten...

Merken jullie ook al dat je 'eet-zin' veranderd?

Ik heb (net als in mijn 1e zwangerschap) nu veel behoefte aan brood, crackers, cruesli met vanilleyoghurt en frisse dingen als komkommer etc. Die zware maaltijden hoeven even niet van mij.

Raar trouwens... Kan ik nog zo misselijk zijn, maar toch zin hebben in pitabroodje gesmolten kaas met curry... Sta ik het kokhalzend te maken, maar dat smaakt me dan nog goed ook!

haha, gesmolten kaas met curry... dat moet wel zwangerschapseten zijn.

Ik kreeg van een Australische vriendin bij mijn vorige zwangerschap een hele goed tip! Het lukt me namelijk wel om te drinken maar eten gaat 's ochtends niet zo goed. Ze raadde me aan om yoghurt, fruit (naar keuze) cruesli en honing te blenden.
Fantastisch. Misselijkheid verdwijnt zonder dat je met lange tanden een boterham wegwerkt.

Fruit en salades zijn nu heerlijk! maar heb echt geen zin in warme maaltijden en brood! terwijl ik niet eens echt misselijk ben. Tostie's zijn wel weer lekker!

Bij het opstaan eet ik nu eerst een cracker dan krijg ik vanzelf wel weer zin in ander eten.

Fruit en salades zijn nu heerlijk! maar heb echt geen zin in warme maaltijden en brood! terwijl ik niet eens echt misselijk ben. Tostie's zijn wel weer lekker!

Bij het opstaan eet ik nu eerst een cracker dan krijg ik vanzelf wel weer zin in ander eten.

Ja, ik heb dat laatst in een ander berichtje achtergelaten. Hoe misselijk je ook bent, als je een hapje chocoladecake, tosti of een slokje koffie neemt is het eigenlijk best wel lekker! Heel bizar...

Ja, ik heb dat laatst in een ander berichtje achtergelaten. Hoe misselijk je ook bent, als je een hapje chocoladecake, tosti of een slokje koffie neemt is het eigenlijk best wel lekker! Heel bizar...

Nou gesmolten kaas.... ik moet er echt niet aan denken, terwijl ik er normaal groot fan van ben ;-)

En ik heb nog niet zo erg overgegeven als toen ik een yochurt-fruitshake had gemaakt...

Zo zie je maar ;-)

Het avondeten staat me echt tegen, terwijl ik normaal niet vies ben van een stuk vlees.
Heb vooral veel dorst, honger niet echt.
Wel is alles met knoflooksaus heeeeeel erg lekker ;)
Overgeven komt gelukkig (nog) niet voor, maar wel een enorme weerstand tegen dingen..

Terug
Bovenaan