Eten

Zijn jullie allemaal al begonnen met fruit-groentehapjes?
Vorige week zijn we gestart met het geven van een fruithapje, eerste hapje was erg wennen, maar daarna ging het erg goed, Hij vind het erg lekker. Gisteren begonnen met een groentehapje, maar dat vond hij nog niet zo lekker. Weet even wennen denk ik.
Ook ben ik nu de borstvoeding aan het afbouwen. Hij krijgt nu nog 3x borstvoeding en 1x flesvoeding. Bij de borstvoeding kon ik natuurlijk niet controleren hoeveel hij dronk. Maar uit het flesje drinkt hij maar 80-120ml. Hij wil daarna ook niet meer aan de borst en heeft dus echt wel genoeg gehad. Vreemd, want dacht wel dat hij ongeveer 200ml 'moest' drinken.
Over een maandje kunnen we al starten met brood...pff wat gaat de tijd toch snel hè!

Hoi hoi
Thijs krijgt al bijna een maand groente en fruit.
Hij vind alles even lekker.
Ik zit nog steeds op 5 flessen. 2x 200 en 3x 170.
Volgende week moet ik naar het cb dus dan zal ik wel horen of er een fles af moet.
Fruit en groente zijn nu dus nog maar extraatjes. Ik geef bv een halve appel of een stukje banaan.
De groente 's avonds is nu nog het meest uit een potje, en soms hetzelfde als wat wij eten. Ik geef dan 1/3 van een potje voor 4 maanden.
En als wij worteltjes eten pureer ik voor hem 3 a 4 wortels.
Nog 3 dagen en dan is hij alweer 6 maanden.
Het gaat zo snel allemaal.

Terug
Bovenaan