eten

Kan de laatste dagen echt niet meer stoppen met eten, of eigenlijk snoepen. Heb constant zin in wat lekkers.
Tot nu toe kan ik mn gewicht redelijk onder controle houden (5 kilo aangekomen) maar vrees het ergste voor de komende 20 weken!!!!

Grappig ik heb het met melk drinken drink gewoon 1 liter per dag eten opzich blijft er niet altijd in zeker als ik 1 hap te veel neem gaat het fout.

groetjes Joos

Hier net zo !!
Was nog niks aangekomen tot aan 20 weken maar nu 1 kilo. Het is nog niks maar het komt alleen door het snaaien!
Ben ook verslaafd aan appels en mandarijnen dus met me daar maar wat meer op gooien ipv de chips en chocolade...
Maar, het is zo lekker allemaal. hihi.

Liefs

6 kilo toen ik 20 weken was. En sinds dien ook steeds trek zo dat je er misselijk van wordt en dus wel wat moet eten. Schijnt erbij te horen. Voorheen had ik vooral trek ik zout! Dus kwamen hier regelmatig patatjes op tafel, of dropjes in huis. Nu is het gewoon zin in voedsel: mueslirepen enzo.

Soms ook een dringende behoefte aan yogurtdrink met vit d en of calcium....

ach een vriendin die wilde bijna elke avond kipkluifjes,....

Wij kopen bewust geen lekkere dingen voor door de week dan blijft de schade nog beetje beperkt.
Ook ik kan de hele dag blijven eten, lijk wel onverzadigbaar.
Nu s'avonds dan maar wat meer fruit en komkommer met tuinkruiden aromat.

Ik ben nu 19 weken en 5 kilo aangekomen, dus ik hoop dat het allemaal binnen de perken blijft.
Heb nu nog niet specifiek voorkeur voor iets, haha lust eigenlijk alles wel.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan