Eten

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en heb volgende week een etentje bij vrienden. Ik weet dat hij iets gaat bereiden met biefstuk. Moet ik me zorgen maken?

 
tja...biefstuk mag je niet hebben als je zwanger bent.
Weet niet wat je relatie is tot die vrienden...misschien toch inlichten? Anders zou ik gewoon gaan en kijken hoe je onder die biefstuk uit kunt komen...
 
ooh ik eet wel gewoon biefstuk. Als je biefstuk goed verwarmd is gaan de bacterien dood toch. Dus dan is die aan de binnekant of lictbruin dus ook taai of nog een beetje zacht rolze dan is die smakelijker en dan is die wel goed heet geweest hoor. Maar niet rood aan de binnekant dan is het rauw en daar gaat het om toch. Maar het is niet zo dat je helemaal geen biefstuk mag toch?!?!

grtz
 
Biefstuk mag je alleen als je m helemaal doorbakt maar ja dan is t net een schoenzool zo taai. Anders is ie niet goed genoeg door en door verhit geweest.

@5483482; Je zou evt tegen degene die kookt kunnen zeggen wat er speelt zo hoef je t verder nog niet te melden en misschien wil hij voor iedereen wel wat anders maken zodat t niet opvalt.

xx
 
ik heb daar nou nooit last van gehad......................ik ben zo'n lastige met eten dat mensen niet raar opkeken als ik iets niet at.
Ik mijn geval had ik gewoon gezegt dat ik geen biefstuk eet of zo.
Ik weet niet hoe goed die vrienden je kennen qua eten...maar kan je ook niet iets verzinnen dat je het niet lust ????
 
ik heb ook 2 weken geleden biefstuk gegeten
ik ben nu 6 weken en 3 dagen dus toen was ik 4 weken en 3 dagen nou heb ik op internet gelezen dat je biefstuk gewoon mag alleen moet het goed doorbakken zijn
niet midium want dan is het nog roze

dus ja gewoon goed doorbakken en dan is het goed verwarmt en kans op besmetting nihiel
 
Geen zorgen je mag inderdaad gewoon biefstuk mits die goed doorbakken is.
Gwen reden tot bezorgdheid.Gewoon zeggen dat je hem alleen lust als ie goed doorbakken is.
 
Terug
Bovenaan