Eten?

Ik heb behoorlijk last van misselijkheid en helemaal geen trek meer in brood. Ook vlees smaakt me niet meer. Ik eer nu vooral yoghurt, rauwkost en salades. Dat begint me nu alleen een beetje mijn neus uit te komen. Wat eten jullie nu zoal? Misschien doe ik een idee op voormezelf ;-)

hej, echt last van misselijkheid heb ik niet, wel een vol gevoel en het gevoel dat me maag in de knoop zit. Eet smorgens twee crackers met jam of ontbijtkoek met wat boter. Smiddags iets van soep, Daar wel brood bij of beschuit(ja je moet wat) en s avonds schep ik iets meer op, oja en drink wel extra melkproducten. vooral karnemelk(is nie echt lekker) helpt tegen mijn vertraagde stoelgang. Moet wel eerlijk zeggen dat de vk mij gewaarschuwd heeft en dat ik meer moest gaan eten, ma krijg t gewoon niet weg.. was namelijk afgevallen en had nu licht ondergewicht...

Ik breek even in vanaf het augustus forum, wat mij enorm heeft geholpen tegen misselijkheid is cola :)! Ik had van die kleine blikjes in huis, die zijn precies groot genoeg om de misselijkheid weg te krijgen.

Nooit gedacht dat cola zou kunnen helpen. Bedankt voor de tip. Ik ga het zeker proberen. ook ontbijtkoek is een goed idee.

Ik lust ook niet zo veel meer, nou ja lust het wel maar heb er echt geen zin. Ik heb juist meer hartige trek.
Naturel chips met cola helpt.
Bouillon met beschuit.
Cracottes (luchtige cracker) evt. met wat beleg.
Blokje kaas.
En inderdaad wat frisse dingen zoals sla, fruit.

Wat ik verder nog als tip kreeg, maar ik mag ze niet zijn een milkshake of chocomel, dit vult blijkbaar heeel erg en helpt om even van je misselijkheid af te zijn.

Misschien nog een tip voor de misselijkheid! Draag zo;n polsbandje voor reisziekte. Helpt ook echt!
Succes liefs Bowi

Terug
Bovenaan