Eten

Hoi,

In principe eet ze met de pot mee, maar vind het belangrijk dat ze gezond eet. Dus als wij bijvoorbeeld pizza eten, eet zij uit een potje. Sommige dingen eet ze ook gewoon beter dan andere dingen.

Groetjes, Esther

Hier nooit geen potjes meer!de groentepotjes heeft ie nooit lekker gevonden,en fruit gaat goed zo,dus hier nooit veel potjes gebruikt,en nu nooit meer,alles met de pot,en ja hoor pizza eet ie ook gewoon mee,is ie dol op!maar meestal eten we gezond hoor!
soms in het weeknd he
liefs jootje

over het algemeen eet hij gewoon met de pot mee.
behalven als ik iets anders klaar want mijn mannetje wil liever gewoon aardappel vlees groenten.
en het alle andere lus die nog niet maar we proberen het wel en als hij het echt niet wil eten dan krijg hij een potje

en fruit krijg hij helmaal geen potjes meer want hij vind vers fruit erg lekker kleine stukjes uit zijn hand te eten

Hier bijna nooit potjes gehad. Maakte alles zelf. Ze eet sinds september met de pot mee, en dat gaat (op een paar weken na) echt super!!
Heel soms krijgt ze een potje, maar dat is alleen als wij ergens gaan eten. Dat is meestal later dan 6 uur, dus voor haar te laat. Maar dan nog probeer ik een keer eten van eerder in de week over te houden, en dat te geven ipv potje. Heb bijvoorbeeld gister bami gegeten, en 6 porties ingevroren voor geval van nood.

Liefs,

T

Hier fruit sowieso in stukjes en avondeten wisselt. Soms kook ik zelf porties, soms eet hij mee (maar meestal eten wij te laat voor hem) en soms een potje voor het gemak. Tsja, ik doe er niet meer zo moeilijk over, het komt zoals het komt. Maar idealiter eet hij met de pot mee.

Het verschild nog wel eens..

De ene keer krijgt ze gewoon een potje eten en potje fruit

De andere keer gewoon een beetje mee met de pot,en dan yogurt.

Vandaag staat dr aardappel anders op t menu,kijken wat ze dr van gaat vinden :) .

Hoi,

Julia eet altijd mee met de pot, zoals vanavond heerlijk gegeten van de boerenkool met rookworst. Potje alleen als het echt niet ander kan!

groetjes

Terug
Bovenaan