eten

Hebben jullie ook het gevoel dat je super veel trek heb en als je dan 2 happen heb genomen dat je dan misselijk bent en een supervol gevoel heb terwijl een uur later weer je maag rommelt en dan weer misselijk word van de trek

Nee niet herkenbaar voor mij. Maar het is nog zo pril het kan nog komen. Klinkt alsof je dan maar steeds kleine beetjes moet eten. Ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen dat hebben. Het komt dus zeker voor.
Succes ermee!

Heeey,

Ik heb echt totaal geen last hiervan. Maar het schijnt idd te kunnen. Je kunt dan het beste zoals hierboven vermeld een paar keer kleine beetjes eten.

Gewoon lekker twee happen eten dus en dan alles aan de kant weer leggen en twee uur later weer twee happen enz...

Liefs

Hai meid,

Ik heb dat ook nog niet! Wel merk ik dat mijn eetpatroon en gewoontes veranderen. Zo had ik voor m'n zwangerschap, na het avond eten altijd wel trek in iets 'lekkers' bij de koffie maar ik ben opeens helemaal klaar met zoetigheid! Wel heb ik 's ochtend meer trek maar ik merk dat de 'kotsneigingen' (sorry) gaan toe nemen maar verder........

Eet gewoon 8x per dag wat kleins, dat is iig wat onze arts zei en genoeg drinken, da's het belangrijkste!

Succes! Liefs Lynn.

Ik eet nog prima! haha en daar ga ik het wel eff van nemen. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik vanaf 6-17 weken overgegeven, en dat is ECHT niet leuk!!! Iedereen zei: geniet ervan he, het is zo bijzonder. Nou ik vond het helemaal niet leuk en genieten kon ik al helemaaaaal niet! Maar goed, daarna echt een top zwangerschap gehad!

Nu alleen heel erg moe, en met vlagen misselijk, maar als ik dan wat eet gaat het weg. Ik hoop!!!! dat het overgeven niet komt, maar ja.... ook hier is het nog pril en ik weet dat het (tjsaaa de hormonen he....) toch nog kan komen...

Eet gewoon kleine beetjes, dan krijg je ook prima wat binnen!

Boooooh mamavanevi, Dat is echt K**!

Heb ik gelukkig nooit last van gehad. Een heel miniscuul vlaagje misselijkheid af en toe.... maar lang leve de cola!

Hormonen, ja die blijven nog even verdubblen he!!!

Terug
Bovenaan