eten

Pfff ik kan wel blijven eten/snoepen..hebben jullie dat ook?is echt erg..eet zo een reep chocola op..patat vind ik ook erg lekker..heb ook al een aardige toeter maar groei zelf ook geloof ik..was na mn zwangerschap vd twins aardig wat afgevallen dat mensrn me mager vonden,maar weinig meer van te zien..ben ook verschrikkelijk vergeetachtig en soort nesteldrang,alles wat nog moet gebeuren bv kasten opruimen,wil ik klaar hebben..best lastige combie met weinig energie haha..

o, ik heb dat ook hoor. Ik moet mezelf echt inhouden en gezonde dingen eten. Ik mag van mezelf 1 lekker dingen verder fruit, brood, groente, etc. Voor deze zwangerschap was ik net begonnen suikervrij te eten, dat heb ik even achterwege gelaten. Ik ga daar weer mee beginnen na de zwangerschap. Nu heb ik veel te veel trek en te weinig discipline.
Probeer voor jezelf een limiet te stellen, dat helpt bij mij.

Euh... Ik was nog niet veel aangekomen maar nu ziek en weinig beweging. Zo 3 kilo erbij.... Pffff dat is dan weer balen. Ik eet ook alles wat los en vast zit dus eigenschuld.

Wil er iemand ruilen?!

Ik kan nog steeds niet veel eten... Ik zou heel graag weer een stukkie chocola willen eten maar na 1 blokje heb ik echt weer genoeg.

Of dan schep ik een bord eten op maar zodra ik op de helft ben zit ik bommetje vol...En het ziet er allemaal zo lekker uit!

Weet nou niet wat je beter kan hebben.

SuuZM85 ik heb dat ook gehad bij mn vorige zwangerschap vd twins..kon echt niet eten..zelf int zh gelegen dat ik uitgedroogd was en weer moest leren eten..vond het toen ook zo erg dat ik gewoon niet lekker kon snoepen..dit is mn laatste zwangerschap ( is de bedoeling tenminste) dus ik geniet er maar van.eet daarnaast ook fruit, groente, eet veel brood en drink zuivel..

Terug
Bovenaan