Etherische olien

Hoi allemaal, ik heb weleens gelezen dat een kruidenbad ( in een sauna) in een deel van de zwangerschap niet verstandig is om te gebruiken.
Weten jullie hoe dit zit met hetzelfde soort olien in douche producten?
Ik gebruik bijvoorbeeld vaak producten van rituals, waar dit soort geuren ook in zitten..

Kan ik dit zonder problemen gewoon gebruiken?

Het gaat volgens mij om het feit dat je in de laatste periode Sl ontsluiting kan hebben en je een infectie kan krijgen daardoor. Zwembaden in het algemeen zijn dan niet aan te raden.
docuhegels ed kan je volgens mij gewoon prima gebruiken. 

In bad is niet erg. Idd als je je slijmprop(sorry) bent verloren dan raden ze het af. 
Ik lig juist heel graag in bad om mn spieren een beetje rust te geven. 
Oja. Als je een lage bloeddruk hebt dan is het niet handig om een heel heet bad te nemen. De kans dat je onderuit gaat is dan groot. 
Wat je in bad stopt aan geuren mag je lekker zelf weten. Juist van genieten. De witte rituals vind ik heeeeerlijk ?
have fun, groetjes Irene

Top, thanks dames! Ik vind de hammam geur echt heerlijk om te ontspannen. 

In bad ga ik zeker niet, de VK schrok een beetje van mijn bloeddruk, ze was heel verbaasd dat ik zonder problemen opmijn benen stond. 

Dat een bad in de laatste periode niet verstandig is wist ik inderdaad, ik dacht weleens gehoord te hebben dat in het bijzonder iets met de olie in een kruidenbad was. 

Lekker genieten dus! 

Terug
Bovenaan