etos capsules zwanger zijn

Ik slikte voor dat ik wist dat ik zwanger was alleen foliumzuur tabletten. SInds de positieve test ben ik overgestapt naar de multi capsules zwanger zijn van de etos. Deze neem ik dus twee keer per dag tijdens het eten in het nadeel voor mij is dus dat als ik een lucht op komt ik zo vreselijk vieze vissmaak proef van die capsules.. heeft iemand dit ook en zo ja wat kan ik hier aan doen.

Ik heb de tabletten van de kruidvat, die gebruik ik nu al ruim 4 maanden, vanaf de dag dat ik wist dat ik zwanger ben! Smaken niet lekker, maar is er maar 1 per dag!

Ik heb precies hetzelfde! Daarom neem ik ze nu maar niet meer...ik heb al zo weinig trek in eten en ik ben vaak erg misselijk, als ik die capsules ook nog neem gaat het helemaal niet goed! Als de gravitamon dus geen rare smaak heeft neem ik liever die!

ik heb ook precies hetzelfde gehad. werd er alleen nog maar beroerder van.
ik raakte er ook nog van aan de diaree.
nu slik ik gewoon weer alleen foliumzuur van de apotheek. dat het ik bij de eerste ook alleen maar gebruikt. 1 pil, geen rare smaak en ik voel me een stukje beter. als dat al kan van al die moeheid en misselijkheid.

succes maar ik zal er echt mee stoppen als je er last van hebt.

groetjes tamara

Ik had met m'n vorige zangerschap ook die van de Etos, vond ze ontzettend stinken en vies smaken. ik heb nu gewoon zwangerschapsvitamines van de apotheek, eigen merk en nog goedkoper ook. zit helemaal geen smaak aan.

liefs

Terug
Bovenaan