Etos luiers

Ik heb ze ook gehaald ben er bijna aan toe...nummer 2 van ah zijn bijna op dan gaan we naar nr 3 van etos is inmiddels aan de 3 toe.
 
Wij gebruiken nr 2 & 3 van het Kruidvat. Echt hele fijne luiers. Die van de Etos ga ik ook zeker eens uitproberen. Naast de winkel waar ik werk zit een Etos, dus wel zo makkelijk als die ook bevallen en ik heb begepen dat ze de Etos luiers ook hebben vernieuwd, schijnen ook heel goed te zijn.

Laat je het ff weten als je ze hebt uitgeprobeerd?

@cloewja: ik heb laatst een pak van de AH weggegooit. Wat een waardeloze dingen zeg. Grappig dat het toch per kindje verschilt.

Liefs Lynn.
 
etos geprobeerd wel oke , alleen zijn ze zelf best dik ik gebruik dus ook pampers . Ik gebruik nu die van etos overdag en pampers avond en nacht omdat ze langer slapen .
 
het ligt idd aan de bouw van je kindje hoe ze zitten en of ze veel of weinig plassen! wij hebben nu voor Tess kruidvat en die bevallen wel goed. voor de jongens had ik altijd Aldi en die vind ik ook super, alleen hebben ze daar de kleinste maatjes niet meer van helaas! AH vind ik verbeterd, eerst vond ik ze zo kartonnig maar nu zijn ze zachter.
 
Ik gebruik ook de pampers van de kruidvat nummer 2 is bijna op en dan gaan we over naar nummer 3. Het viel me wel op dat nummer 3 dunner is. Ze zijn trouwens weer in de aanbieding 2 plus 1 gratis!
Ik heb ook 2 pakken huggies maat 3 gekregen ben benieuwd hoe die zitten...kheb daar niet zulke goede dingen over gelezen. Iemand ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan