etos test wel of niet zwanger 1 helder streepje en 1 vaag streepje??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben al een tijdje aan het meelezen hier op het forum, heb alleen zelf nog nooit gereageerd.

Heb een dringende vraag misschien kan iemand me helpen, heb zo een 2 weken terug een zwangerschapstest gedaan van de Etos als je zwanger bent krijg je 2 streepjes heb de test 2 keer gedaan met 2 weken er tussen en beide keren kreeg ik 1 helder streepje en 1 vaag streepje. Heb de servicelijn gebeld en die zegt dat je met 1 vaag streepje en 1 helder streepje wel zwanger bent! heeft iemand dit ook gehad of ervaring met de etos test??

Hoi hoi

Ik heb geen ervaring met de etostesten, maar elke test is prima hoor, helemaal als ze 2 streepjes aangeven. Die komen alleen in beeld als er HCG in de urine zit, en die zit alleen in die van zwangere vrouwen.

Dus hierbij: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Hoe vaag of duidelijk ze ook zijn, streepje is streepje!! Geniet ervan!!

liefs janine

Ik ben ook gaan twijfelen omdat ik de afgelopen 2 weken heel veel buikpijn had en moe was, en nu heb ik helemaal nergens meer last van!!!

Dankjewel

Hoi,

Ikzelf heb 3 thuistesten gedaan en 1 bij de huisarts en allemaal gaven ze een licht resultaat aan. De thuistesten gaven 1 helder streepje en 1 vaag streepje dus ik twijfelde ook enorm!! Maar ja, nu ben ik inmiddels 19 weken en 2 dagen zwanger dus ook lichte streepjes betekenen zwangernaar mening.

Dus meid: Van Harte Gefeliciteerd!!

Groetjes

Jeanet

Hoi Ama,

Zwangerschapstesten registreren of er HCG in je urine zit. Dit is een stof die alleen in je urine zit als je zwanger bent. Als er een licht streepje te zien is betekent dit alleen dat er nog niet heel veel HCG in je urine zit maar dat je wel degelijk zwanger bent.