Etos test... wie ook vaag streepje gehad en toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vandaag of morgen is mijn NOD dag. Vanochtend heb ik getest met een
Etos test. Stom eigenlijk.. want ik lees zoveel slechte verhalen
hierover. Nu kwam er een vaag streepje..

Ik lees wel overal dat een streepje een streepje is maar toch.

Verder voel ik me echt anders dan normaal als ik ongesteld moet worden. Dan heb ik een heel ander soort buikpijn. Ook heb ik een licht misselijk gevoel...

Wie van jullie heeft dit ook gehad en bleek toch zwanger te zijn of juist niet natuurlijk!

Heitje

Hoi!
Gefeliciteerd hoor! Hartstikke zwanger! Ik heb zelf ook al twee Etos testen en een test van de apotheker gebruikt en mijn eeste Etos test was ook een vaag streepje!

Echt waar een streep is een streep!

Ik weet heel goed hoe je je voelt, toen ik anderhalve week geleden net als jij 's morgens een Etos test gebruikte en ik ook een heel vaag streepje zag was ik behoorlijk in de war en wist ik niet zo goed of ik nou echt zwanger was of niet. Maar zoals gezegd ben ik nu anderhalve week en 3 testen verder en mijn streep wordt steeds duidelijker!

Duss.... geniet ervan!

Groetjes,
Jovigirl

Zelfs een vaag streepje betekend dat je zwanger bent. Dat hij zo vaag ik kan komen omdat je echt net overtijd bent. Waat je wel op moet letten is dat het streepje in de goede richting staat............dat het echt een streepje is dus en geen ribbelig randje van het vloeistof dat omhoog is getrokken. Ik had trouwens bij mijn eerste ook een vaag streepje.......kruidvat test. Toen heb ik nog 3 testen gedaan waaronder ook duurdere merken als predictor..........allemaal positief maar wel vaag. Tja ergens moet je het gewoon aannemen..........je bent echt zwanger!
Groetjes Lillian

Heitje, ik weet niets van Etostesters maar een vaag streepje is een STREEPJE en volgens mij verkleurd er niets als er geen HGc in je urine zit. Gefeliciteerd!!!

Haha en nu mijn ervaring: ook een dagje eerder dan nod had ik een Predictor die ook heel vaag, alleen als je in bepaald licht, heel goed keek een verkleuring had en ik was uiteraard niet tevreden met deze uitkomst. Vervolgens tot 12 uur gewacht (zondag) tot de winkels open waren om een digitale Clearblue te kopen. Deze zegt nl. gewoon in letters zwanger of niet zwanger. Duidelijker kan toch niet en jawel er stond natuurlijk ZWANGER.

Dus naar de winkel en nog een test halen...

Succes en Liefs S.

Wow.. wat lief al zo snel al die berichten zeg!

Zal het dan toch echt zo zijn. Dat zou echt fantastisch zijn!!! Ik heb al twee gezonde jongens en ik wilde zo graag voor een derde kindje gaan. Elke maand dacht ik weer zwanger te zijn maar toen werd ik toch weer ongesteld. Ik had wat meer afstand genomen en ja hoor... nu is het dan toch hopelijk zo ver.

Het is een vaag streepje trouwens maar wel in de goede richting, loodrecht om het zo maar te zeggen. Ik ben nu toch wel wat meer zeker..... Gek maar aan de andere kant kan ik   het niet geloven......

Ik kan niet wachten totdat het een paar dagen verder is dan ga ik toch weer een test kopen. Wow.......

Ik heb wel eens gehoord dat je er maar op 1 manier naast kan zitten: als je geen streepje krijgt en toch zwanger blijkt te zijn. Dan is dat HCG hormoon nog niet voldoende aanwezig.
Krijg je wel een streepje, hoe vaag ook, dan kan dat alleen maar door dat hormoon komen, en dat heb je weer alleen maar als je zwanger bent! Zwanger dus! Gefeliciteerd! Gek he, hoe je bij jezelf zo vreselijk over dat soort dingen kunt twijfelen. Zelfs als je al kinderen hebt dus.
Ik weet nog wel dat ik zelf geloof ik wel 4 testen heb gedaan voor ik het kon geloven. En bij mij ook inderdaad een vreselijk vaag streepje. Een paar dagen later stond er een dikke vette streep!
Geniet ervan!

Inderdaad, de etostest is niet geweldig. Heb zelf eerst getest met clearblue, hartstikke dikke plus. Toen ik 6 wkn was nog een keer getest, de clearblue en de etostest. Bij de etostest toen zelfs nog een vaag streepje, bij de clearblue gewoon goed. En ik moest echt heel goed kijken wilde ik dat streepje zien. Echt belachelijk eigenlijk, ze moeten ze maar eens veranderen.

Maar dat is niet het belangrijkste: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan!!!

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
want een streepje is toch een streepje

groetjes van janice   21 weken en 4 dagen zwanger

Terug
Bovenaan