Etos zwanger worden pillen - wie heeft ervaring

Mijn vriend en ik proberen al een paar maanden zwanger te worden - nou ja, ik dan dus, met zijn hulp :)

Nu las ik ergens over de zwanger worden pillen van Etos eigen merk. heeft iemand hier ervaring mee? En moet je deze pillen naast foliumzuur slikken, of zit dat ook al in de zwanger worden pillen? En zijn er misschien meiden die andere tips hebben?

Ik hoor het graag!
Fren

Hoi Fren,

Ik ben zelf sinds een maandje aan de Etos zwanger worden pillen. Ben nog niet zwanger maar heb wel heel veel positieve verhalen gelezen van meiden die deze pillen hebben gebruikt. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen maar ik nav die positieve verhalen wel die pillen gaan halen. Je hoeft er geen foliumzuur bij te slikken, dit zit nl. al in die pillen.

Heel veel succes met zwanger worden.

Lief Iris

Hey Fran,

Ik heb de pillen een keer staan te bekijken, wat zit er zoal in, volgens mij zijn het gewoon vitamine pillen voor mensen die zwanger willen worden en het nog niet zijn....net zoals de vitamine pillen voor als je wel zwanger bent....
Zo heb ik al 3 maanden pillen geslikt voor Rondom de Zwangerschap van Elmare met visolie en andere vetzuren.
Heb ze weer achter in de kast gezet, want ze zijn wel een stuk duurder en als je er toch niet zwanger mee wordt.....ben dus weer overgestapt op de goedkope foliumzuur pillen....

Pil om zwanger worden, is volgens mij nog niet uitgevonden, zou wel handig zijn, pil met hard zwemmende zaadjes ofzo die je kan inbrengen.....

Gr Han

Hoi,

Ik slik nu ook een aantal dagen die vitaminepillen. Ik weet nu natuurlijk nog niet of je er makkelijker zwanger van wordt, maar ik merk wel dat ik mij erg opgeblazen voel. Misschien is dat een placebo werking ik weet het niet of dat het is dat het nu gelukt is maar...

Ik ga er wel mee door, in ieder geval tot dit doosje leeg is (of dat ik zwanger ben)

succes!

Hey,

Ik heb eerst een maand alleen maar foliumzuur geslikt. Ik raakte toen zwanger, kreeg een miskraam. Ben toen over gestapt op de zwanger worden van de etos. Ik ben nu 13 weken zwanger!!

Deze pillen zijn een multivitamine met foliumzuur erbij in. Je moet er natuurlijk niet te veel hoop door krijgen, maar in de pillen zitten wat extracten die bijdragen aan je vruchtbaarheid en iets voor een regelmatige cyclus. Bij mij heeft het geholpen, maar ja.....

In ieder geval succes!!

Hey meiden,

dank voor jullie reacties! Ik probeer de pillen maar gewoon onder het mom, baadt het niet, dan schaadt het ook niet! We zitten in de 12e ronde, dus er mag wel iets gaan gebeuren...

Dank,
Fren

Terug
Bovenaan