etos zwanger worden pillen

kennen jullie de etos zwanger worden pillen. zitten alle goede vitamines, mineralen en kruiden in die je nodig kunt hebben om zwanger te worden....of zo iets haha
Heb ze gekocht, hoorde op ander forum veel positive dingen over.ook over dat ze een onregelmatige cylcus weer regelmatig maken...
baat het niet schaad het niet toch...ga ze maar eens proberen.
liefs xx

Ik kom van het zwanger worden forum af en ik heb bij alledrie mijn zwangerschappen tarwekiemoliecapsules geslikt. Tarwekiemolie schijnt de vruchtbaarheid te beinvloeden. Of het aan de capsules heeft gelegen, weet ik niet, maar ik was alle keren vlot zwanger. Je kunt ze gewoon kopen bij de Kruidvat en volgens mij betaal je voor een pot iets van 3 euro.

Verwacht geen wonderen, maar het zijn wel de juiste vitamines die je nodig hebt in het begin van je zwangerschap en daarvoor.

Ik gebruik zelf ook, maar merk er weinig van. Had wel al een regelmatige cyclus, maar slik ze meer omdat je bijv. met foliumzuur een bepaald niveau in je lichaam moet opbouwen.

Btw, het is herfst en wordt winter, dus extra vitamines kunnen dan helemaal geen kwaad!
Liefs

verwacht ook niet dat dit een wonderpil is hoor maar baat het niet schaat het niet ja....en misschien wordt me cyclus wat korter en regelmatiger.? en idd die vitamines kunnen we altijd wel gebruiken
liefsssssssss

Ik slik de vitaal zwanger pillen van Kruidvat. Zijn ook goede pillen en goedkoop!
Enige nadeel, sinds ze mee zijn geweest op vakantie stinkt het als ik het potje open doe! Bah! hahaha

Die tarwekiemolie capsules klinken wel goed!
Ga die zo ook halen... ;)

Terug
Bovenaan