Etos zwanger worden

<p>Hoi hoi, </p><p>Ik heb zojuist etos zwanger worden multivitamines gekocht en vraag me af wat is er hier zo anders aan dan de davitamon multivitamines voor zwanger worden/zijn aangezien je hier twee van moet nemen en er staat bij stoppen als je vermoed zwanger te zijn.</p><p> </p><p>En vanaf wanneer moet je ze slikken en tot wanneer slikken jullie ze.</p><p>En gebruiken jullie daarnaast nog visolie want dat zit in deze niet.</p><p>Groetjes,</p><p>Teatske</p>
 
Ik heb persoonlijk altijd weinig zin om 6 dingen te slikken dus neem er liever 1 waar alles in zit. Deze zwanger worden pillen van de Etos zijn echt voor voordat je zwanger bent. Er zit namelijk vitamine A in en dan niet de variant die je wel mag als je zwanger bent, maar gewoon de variant die aangeboren afwijkingen kan veroorzaken. Je moet dan ook stoppen met deze pillen zodra je vermoed zwanger te zijn. Persoonlijk zou ik deze dan ook niet aanraden, omdat je nooit meteen weet of het raak is. Voor je zwanger raakt heb je eigenlijk alleen foliumzuur nodig en die kun je ook los kopen. Je moet foliumzuur slikken van 1 maand voor de bevruchting tot 10 weken zwangerschap. Je kunt wel al meteen een hele multivitamine slikken voor zwangeren, maar je weet nooit hoelang het duurt voor je zwanger bent dus ik slikte altijd gewoon alleen foliumzuur tot het raak was.
Als je eenmaal zwanger bent heb je niet perse een multivitamine nodig als je gevarieerd genoeg eet, maar dat doe ik dus niet dus ik gebruik er wel 1. Let hierbij op foliumzuur (iig tot 10 weken), geen vitamine A (provitamine A/betacaroteen mag juist wel), wel vitamine D, en ook genoeg calcium zijn belangrijk. Verder is omega3 ook belangrijk en aangezien ik dat dus ook nooit eet heb is de visolie dus ook in de tablet zitten. Ik slik de Kruidvat multi zwanger met visolie. Die is pracktisch hetzelfde als de davitamon zwanger variant met visolie maar dan veel goedkoper :)

Ik slik dit de hele zwangerschap, maar dat heeft dus meer met mijn eigen eetgewoonten te maken (eet bijna geen vlees en vis).

Maar ik zou zeggen let vooral op die vitamine A in deze Etos tabletten :)
 
Dankjewel voor je antwoord.
Ik probeer al een poosje zwanger te worden van een 2de kindje en ben idd bekend met die van de kruidvat en davitamon, maar wilde nu eens iets anders proberen alleen vond ik de informatie bij deze etos zwanger worden pillen matig.
En inderdaad je weet nooit wanneer je zwanger word. Ik denk dan dat ik ze maar zou slikken tot mn ovulatie en dan verder zou gaan met die kruidvat of Davitamon.
 
Terug
Bovenaan