etos zwangerschapstest ervaring gevraagd????

hallo,

zondag heb ik mn NOD maar omdat ik weinig geduld heb heb ik gisteren een test gedaan van Etos eigen merk,..die heeft zo'n venster dat je aan beide kanten kan kijken. gisteren kwam er een heel licht streepje echt zo licht dat je met fijn geknepen ogen moest kijken, het controle streepje was donker maar als ik er nu naar kijk zie ik alleen het streepje als ik m niet tegen het licht hou, zodra ik m tegen het licht hou is het vlakje gewoon wit..... wie heeft ervaring met deze testen????

ik heb er gister zo 1 gedaan, maar bij was er maar 1 negatief streepje te zien, ik heb maandag pas m'n NOD. Toen mijn vriendin zwanger was had ze ook een etos-test daar was 1 duidelijke streep te zien en 1 lichter streepje, veel lichter dan die andere streep (hoe je ook keek tegen het licht gehouden of met je hand er onder), maar hij zat er wel en ze was ook zwanger.
Vanaf hier kan ik natuurlijk niet op jouw test kijken, misschien nog even een andere test halen (van een ander merk)  vandaag en dan morgenochtend doen?
Ik hoop dat het postief zal uitvallen voor je!!

kuz

Hallo Janneke1,

Ik heb wel goede ervaring met de test van de Etos. Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik die test ook gebruikt en ik kreeg een duidelijk tweede streepje. Maar ik heb toen ook getest toen ik twee dagen over tijd was.
Toen ik twee maand geleden weer zwanger was (wat uit is gelopen op een miskraam van 4 weken en 5 dagen) heb ik weer die test gedaan en toen kreeg ik een licht maar wel een duidelijk streepje, was toen één dag over tijd.

Ik weet dus niet hoe die test werkt als je hem voor je NOD gebruikt. Ik zou gewoon wachten tot maandag en dan nog een keer testen. Ik weet hoe het is om te wachten hier op maar dat is niet anders.

Ik wens je succes hiermee en hoop dat je zwanger bent.

Groetjes Marije

hallo

ik heb vanochtend ook de etos test gedaan je moest wel heel goed kijken zag ik maar een streepje heel licht en ik weet zeker dat ik hem er goed onder heb gehouden en ik ben 2 dagen overtijd ik kijk het nog ff tot vrijdag aan maar dan haal ik een da test die weet ik zeker dat ze goed zijn ieder heeft zijn eigen ervaring met testen ik vind de etos test een min punt hebben

groetjes

Hi,
Mijn ervaring met een Etos test is dat hij bij mij altijd erg licht blijft. Ik ben nu 9 eken zwanger en heb voor de laatse keer getest toen ik 1 week overtijd was. Was een erg licht streepje. Ik vind de CB de beste (hoeft nog niet eens perce de digitale te zijn!)
Gr.Mo  

lieve meiden

Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

na twee vaag positieve testen van de etos,..vandaag 1 dag na NOD goed positief getest,..!!!!!!!!!!!!!!

ik kan het haast niet geloven

Hai Janneke,

Ik zat elke dag al te kijken of je al  getest had. Ik wist dat je NOD snel zou zijn.
Ik zie nu net dat je positief getest hebt!! Helemaal geweldig meid! Van harte gefeliciteerd!
We spreken elkaar vast weer op het juni mama forum!!
Helemaal super!!! Geniet er lekker van.

liefs
Fee Julia

Terug
Bovenaan