EUH Halllllooooo???

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,
IK ben vaak op het forum geweest toen ik probeerde zwanger te raken en jammer genog 3 keer een miskraam kreeg. Ik heb hier veel steun kunnen krijgen en dat heeft mij ook heel erg geholpen.
Nu kijk ik regelmatig weer alleen dan bij dit onderwerp. Ik heb namelijk ook in de zomer van 2006 (29-08-2006) een dochter gekregen, Emy.
Ze is nu dus bijna (morgen) 9 maanden, jeetje wat gaat dat snel.
Het leek me leuk om weer wat actiever aanwezig te zijn op dit forum dus vandaar dat ik er weer ben.
Ik zou wat over mezelf vertellen, Ik heet simone, ben 24 jaar, getrouwd en dus moeder van Emy. Ik woon in Groningen en werk in de kinderopvang.
Emy is een ontzettend lieve en mooie baby (welke moeder zegt dat niet over zijn eigen kindje ..... haha) Ze is nu 70 cm en bijna 9 kilo. Ze eet goed, alles gaat erin. Brood, fruit, sap, fles, koekje, yoghurt. Het maakt haar niks uit, ze eet alles. Slapen doet ze over dag 2 keer 2,5 uur en 's nachts de hele nacht door.
Ik doe aan babyzwemmen met haar wat ze heel leuk vind.
Ik hou nu op met vertellen anders wordt dit wel een heeeeeel lang verhaal,
Groetjes simone

Hoi Simone,

Nou, van harte welkom en heel gezellig dat je mee komt babbelen.Mooie naam trouwens,en fijn dat ze het zo goed doet.En als je al een tijdje meeleest weet je zeker wel dat we hier dol op foto's zijn...dus hou je niet in hoor meid!

Groetjes Kitty en Tess(22-09-'06)

wat leuk, welkom!
En zo te lezen zul jij enorm veel tijd hebben om hier te schrijven, 2 keer 2,5 uur!!??!!! Dus kom maar op met die verhalen, en vooral met die fotos!

welkom!! En veel plezier natuurlijk!!

Groetjes Bianca mv Sep

Hallo simone en welkom. Zat jij ook niet bij de aug mama's 2006? Je naam komt me nog wel bekend voor. Fijn te lezen dat het zo goed gaat met je kindje.

Welkom Welkom!!
Schrijf mee....En natuurlijk vergeet je niet de foto's van je prachtige dochter!!
O'ja...Mijn dochtertje (Senna) Is op dezelfde dag geboren!!
En inderdaad morgen zijn 'ze' dan alweer 9 maandjes....
Joehoe wat gaat dat snel he!!

Nou have funn hier,

Groetjes

Welkom hier, tis hier harstikke gezellig,
Leuk, weer een mama die werkt in de kinderopvang, gaat je kleintje ook mee?

Veel lees en schrijfplezier.

Groetjes Marina
mama van Yenna 01-05-2004 en Yari 06-07-2006

Hoi Hoi
Leuk dat je hier ook mee gaat schrijven.
Dit forum is zeeeeeeeeeer verslavend ik heb je gewaarschuwd hahaha

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan