euh vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden en mannen, alhoewel de laatste zullen mij niet echt kunnen helpen maar goed, ik hoop dat iemand me een beetje zekerheid kan geven...

Ik heb vorige week woensdag een test gedaan en die was positief!!! Maar nu heb ik als ik seks heb gehad met mijn vriendje last van bloedverlies.... ( pas 1 keer hoor) Het is helder rood en lijkt op een gesprongen ader of zo... want het stopt ook meteen weer. de dagen dat ik ongesteld had moeten zijn had ik ook wel een beetje bruine afscheiding maar meer niet. Herkennen jullie dit? Ik heb eind 2004 een miskraam gehad, na een ixci behandeling en ben nu dolblij dat ik weer zwanger ben en dan op de natuurlijke manier maar het maakt me wel een beetje onzeker allemaal. Verder heb ik wel al symptomen dat ik echt zwanger ben... Ik heb pas a.s vrijdag een afspraak met mijn huisarts..

Hoi Tridje,

alvast van harte met je zwangerschap, maar met je 'probleem' kan ik je niet echt helpen.
Ik hoop dat je huisarts het antwoord heeft voor jou.

Groetjes, Angel

Hoi Tridje,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Het kan gebeuren dat als je sex hebt gehad er een adertje gesprongen is en dat je daardoor wat bloed verlies hebt, je bmmond is erg goed doorbloed tijdens een zw.schap en er kan dus best iets geknapt zijn. Zolang je geen buikkramp hebt en het bloed verlies is gestopt is er niets aan de hand, als je je toch heel erg zorgen maakt is er maar 1 ding wat je kan doen en dat is bellen met je vk of gyn. Zij zijn ervoor om je gerust te stellen en kunnen misschien een echo maken(weet niet of je daar al ver genoeg zwanger voor bent) maar je in ieder geval geruster stellen. Ik zeg altijd: beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig.

Ik wens je een hele mooie en fijne zwangerschap en hoop dat je iets geruster bent. Hoe moeilijk ook, maar piekeren en je zorgen maken is niet goed voor je.

Groetjes Odette(32+4 zw. van de 2e)

Dank jullie wel voor jullie reactie, ik zal gewoon even geduld moeten hebben tot vrijdag, ik heb geen krampen en het bloeden is gewoon gestopt gisteren. Dus ik heb goede hoop, ben gewoon een beetje onzeker na mijn miskraam.... Heb vanuit mijzelf een goed en positief gevoel over deze zwangerschap dus het moet goed komen...En tja als het niet goed zit dan kan ik daar toch niks aan doen.....

Terug
Bovenaan