euhm, een miskoopje gedaan

A

Anoniem

Guest
Ik dacht laat ik twee badjes kopen . Een grote voor Nick en een kleintje voor Tess. Nou die voor Tess is wel heeeeel klein. Niet goed op de verpakking gekeken of ik heb een hele grote baby.

Dus ze moet toch maar bij nick in het badje.

Groetjes sandra

Hihi, ik heb 'm ook. Mij leek het juist wel handig zo klein. Zwemmen kunnen ze toch niet. En zo kunnen ze lekker met water spelen en kan jij er nog makkelijk bij ook (niet erin natuurlijk).
Ik heb ook een groter badje voor als ik er wel bij wil, maar voor even snel met water spelen is dit ideaal. Hij houd het toch niet zo heel lang vol, en dan is het wel heel veel moeite om zo'n hele grote op te blazen.
Liefs Nelleke

Whahaha,.. ja dat badje had ik ook gekocht eerder.. Dacht ook dat ie iets groter was. Maar toch had Kay er veel plezier in. Ze blijven toch veelal op dezelfde plek zitten en als ze maar kunnen spetteren is het prima.. Vond hem wel handig hoor voor zo "even snel".

Esmé mv Kay

WHahahaha... oh ze ziet er schattig uit! Echt zo van nou ma is dit alles, hoe trek ik hem aan?

Gelukkig kan ze ook bij haar grote broer spelen!

Nanda, mv Tess

Echt een Nederlands badje, lekker goedkoop om te vullen!

Groetjes, Marieke

Hihi en toch ziet ze er (weer) heel lief uit!

Groetjes van Cissy

ik nam eerder zo'n badje mee op vakantie zodat kevan niet in zo'n vieze douche bak zat.
Vond ik zelf eigenlijk wel zo fijn idee.

groetjes kim

Terug
Bovenaan