euhm...raar vraagje

hoi allemaal....

ik heb een nogal rare vraag denk ik......want ik vroeg me af of het normaal is dat je baarmoedermond zo laag zit?
als ik ''daar binnen'' voel, dan voel ik hem vrij direct en is het een soort pyramide vormig-ding....
had ik eerder nooit.
iemand ervaring mee? en kan het tijdens de seks ook kwaad?(wij nog geen seks gehad...durf niet)

Jep ik voel em ook heel duidelijk en laag. (ben juni mama)
Vroeger wel eens gevoeld bij een bepaalde houding waarop ik alla minuut een afspraak maakte bij de huisarts omdat ik iets vreemds had gevoeld met Een bolletje met een deukje dr in... Kreeg toen een jonge vent (arts in opleiding) waarop hij moest lachen na inwendig onderzoek... Nou niks om je zorgen over te maken hoor is gewoon je baarmoedermond die je voelt!!!
OEPS tsja wist ik veel maar normaal dan zit ie inderdaad hoger en voel em nu dus ook laag zitten. Moest er wel om lachen aangezien ik toen al terug moest denken aan dat moment.

Enne wat de sex betreft... Is compleet safe hoor! het wekt geen miskramen op wel kun je een kleine bloeding krijgen (maar dat is vaak heel kort en na de sex... En lkang niet iedereen heeft dat, dat komt dan omdat je baarmoedermond / vagina beter doorbloed is dan anders.
Maar pas doen als je je dr prettig bij voelt en als het pijn doet moet je stoppen of een ander standje proberen...
Succes hoop dat je dr gauw weer van kan genieten.

Terug
Bovenaan