euhm...seks?

even een intiem onderwerp...wie van jullie heeft al seks gehad en hoe lang was dit na de bevalling? ik ben zelf geknipt en dus gehecht...en het is nu 3 weken geleden...ik ben opzich wel nieuwschierig of het al weer wil, maar ook wel bang.

Haha... bij ons duurde het tot zeker 3 maanden na de geboorte. We waren gesloopt door de gebroken nachten en taalden er allebei niet naar... bij ons ging het gelijk weer prima!

Wij hebben het een paar dagen terug geprobeerd.
Zeg maar na 4,5 week na de keizersnee, maar dat was geen pretje.
Nu is het bij ons nog steeds het zelfde omdat er geen baby door gekomen is. Alleen van binnen deed het zeer aangezien ik ook gelijk gesterilliseerd ben.

We hebben besloten om nog maar even te wachten.
Totdat de controle is geweest in het ziekenhuis.

Wij hebben van de week weer sex gehad. Was 4 weken na de bevalling. Ging goed maar ik ben niet geknipt, geschreurd of gehecht. Bij mijn dochter wel en toen heb ik 6 weken gewacht. Tot na de controle bij de gyn.

We hebben het 6 weken na de bevalling gedaan.. Had 1 hechting en nergens last van...vond het fijn, had het gemist..maar sindsdien niet meer aangezien mijn ongesteldheid maar blijft rommelen

Tja, wat is seks? We hebben deze week (3,5 wk na bevalling - incl knip en hechtingen) wel 'seks' gehad maar zonder penetratie. Was heerlijk om weer even samen momentje te hebben! Voor de rest wachten we nog even tot na VK controle aangezien mijn wond is gaan wijken dus nog dicht moet groeien... (grrrrr die rot knip!!!!)

nou gisteravond toch eens geprobeerd..hihi....ging goed! was wel gevoelig, maar wel fijn. zkr fijn om samen weer eens intiem te zijn, had ik echt gemist!
was heel bang dat het daar onder heel anders zou voelen, zowel voor mijn man als mij. maar beide vonden het hetzelfde voelen.

suzanne...een wijkende wond? wat moet ik me daarbij voorstellen?

Terug
Bovenaan