Eureka!!!

Dag lezertjes!
Gut o gut, ik heb eindelijk het licht gezien!!  Er zit dus toch nog een sprankje hoop onder die blonde haren hihi. Ik heb me voorgenomen geen zwangerschapstesten meer te doen maar ovulatietesten!!! Goedkoper en.......effectiever!! Het kan maar zo dat ik steeds op de verkeerde dagen ben bezig geweest!! Mocht ik nou 2 dagen overtijd zijn kan ik alsnog een test halen. Had ik dit allemaal maar eerder geweten. Maar...uhmm  ik ben nogal eigenwijs dus......
Maar na een jaar begin ik toch wel mijn geduld te verliezen en dus maar harde maatregelen!! Nou meiden, veel vruchtbaarheid toegewenst en ik spreek jullie wel weer...

X Costa

Hé meid,

Goed idee lijkt mij, volgens mij werken die testen erg goed. Hoe is het trouwens met het temperaturen, lukt dat een beetje? Want daar moet je nou niet mee gaan stoppen he! Die dokter heeft niet voor niets gezegd dat hij verwacht dat daar iets uit kan komen. Maar dat weet je zelf ook wel

Verder alles goed? Is je mannetje al bij je ingetrokken (dat is toch ook zo'n beejte nu?).

Hier lekker cursus gehad vandaag, viel wel mee al viel ik om drie uur 's middags bijna in slaap, ik bleef gapen. Verder is het allemaal weer rustig en ik hou gewoon de moed er weer in.

Liefs,
Daantje

Hey die Costa!!

Hahaha word jij soms ook niet helemaal kierewiet van jezelf?? Ik bedoel het is mij zeer, zeer herkenbaar hihi. Ik heb onlangs een nieuwe temp. en 2 veel te dure zwangerschapstesten gekocht, voor het geval dat hè?  ........ Ik word zo ontzettend moe van mezelf..pffff

Maaruh, tja.. hier op het forum las ik nu dus net al die berichtjes door en iedereen schijnt zo positief te zijn over die ovu.testen. Ik durf het bijna niet te vragen, maar 1. kan je die ook gewoon bij het Kruidvat of zoiets kopen en 2. hoe werken die testen??

Je begrijpt.. ik zit ook in zo'n postitie die niets maar dan ook niets aan het toeval wil overlaten, ik weet het, is erg stom, ik moet er niet te veel aan denken, gewoon doorgaan en komt vanzelf... maar ik moet gewoon!!

Joh en aan de andere kant, luiers kosten toch ook geld?? Hahaha, ja  alles recht praten wat krom is gaat mij meestal nog wel aardig af (vind ik zelf dan). Enfin Costa, opnieuw weer ontzettend veel succes en gefeliciteerd met je uitvondst!!

Liefs,
Brigitte

He Costa......

Hahahaha lekker ding ben jij ook zeg...
Ik ben heel erg benieuwd wat deze testen je gaan brengen.
Misschien kun je hier inderdaad wat meer helderheid mee krijgen.

Heeeeel veel succes,

Corina

Dag meiden

He Daan, Knap hee dat je toch bent gegaan! Maar ik begrijp dat het niet echt erruugg interessant was?? hihi. Dat tempen bevalt me niks, elke ochtend dat ding in me kont!!! Ik hoop dat het maar 1 maand hoeft want dan doe ik dat niet meer hoor. Mannetje is sinds gister ingetrokken ja hihi. Lachen hoor, we moeten echt onze draai even vinden. Steeds vragen van; vind je het erg als ik dit ga doen etc. haha !! Ja pfff je moet nu ook je eigen gang kunnen gaan he? (hoorde net me mannetje zeggen; heee een hele grote spin!!) neeeeeeeee heb ik weer!!! Ben bang voor spinnen. Maarja dat heb je als je midden in het bos woont .

Brigitte, ik wordt zeker kierewiet hahaha!! Maarja, na een jaar ga je echt op je kop staan om het goede resultaat te verkrijgen hoor. Wil nu ook wel eens met een dikke buik gaan pronken! Die ovu testen heb ik besteld op www.zwangerschapstest.nu en die zijn vrij goedkoop. Ik weet niet of je ze ook in de winkel kan krijgen maar meestal heb je deze de volgende dag in huis. En over recht praten, daar ben ik een STER in!!! Maar is dat niet een beetje een vrouwen tic? Die zijn altijd lekker gehaaid toch? hihi.
Die testen trouwens, zijn heel makkelijk. dat kun je ook lezen op de site die ik aangaf!

He Corina, dat ik een lekker ding ben...hihi dat wist ik al hoor
Hahahahahaha, geintje. maar inderdaad hopen dat ze gaan helpen!!! Hoe is t met je nu? Ik ben mega druk met alles verbouwen hier dus weinig msn-en helaas.

Dikke knuf Costa

Hee meiden en vooral costa,

ik heb dat tempen ook een tijd gedaan, reuze handig na een miskraam, wist gewoon wanneer ik de puntmutsjes kon verwachten, en het heeft me ook een zwangerschapstest gescheeld.

Maar nu ben ik dan weer zwanger, grijp ik iedere dag naar dat ding en denk dan vervolgesn, o nee dat hoeft niet meer.
Het was al zo'n gewoonte geworden.

Dus gewoon doorgaan en die ovutesten zijn ook heel handig om zicht op je cyclus te krijgen, dus één (en daar blijft het dan hopelijk bij) of twee maandjes, zeker gecombineerd met het tempmeten ideaal.

Succes meiden.

Hoi Costa68...

Gefelciteerd met jullie samenwonen!!! Lekke romantisch midden in de bossen, dat moet toch goedkomen. Wat ben je allemaal aan het verbouwen?? Schiet in ieder geval maar op als je straks zwanger bent mag je van alles niet meer doen. (kun je ook mooi misbruik van maken hahahaha).
Knap van je dat je dat aandurft die testen. Ik zou mezelf ook helemaal gek maken. Mooi dat ze zo goedkoop zijn hou je lekker wat geld over om CHOCOLA te kopen!
Vanaf morgen slaan wij ook weer aan het klussen! En hoop dat we dan in september met ons drieeen op vakantie kunnen gaan!!!

He suc6

knuffel Ineke

Kiekeboe, daar ben ik weer.
Hee Miep, jij bent een bofkont !!! 2x zelfs, én zwanger, én niet meer tempen!! Ooohh dat willen we allemaal zooooo graag!!!! Maar ook wij maken dat zeker allemaal nog es mee!!

Ineke, raad es.....ik zit nu aan de witte chocola hehehehe!! Romantiek? mmm ben geen romantisch type hihi maar eerlijk = eerlijk, we genieten volop ja zo midden tussen de bomen. We wonen in een vrije grote stacaravan en daar zitten 2 slaapkamers in. In 1 staat de wasmachine en droger en de ander het bed. Maar nu gaan we van de serre (net zo groot als de caravan zelf) een slaapkamer maken, de helft ervan dan. De andere kamer komt dan mijn pc die nu in de woonkamer staat. Het hout hier van binnen maak ik allemaal wat lichter en er komt een lichtere vloer in. Lichte kleuren maken me minder triest hihi.

Nou dat was weer een heel verhaal. Oh, en die chocola.....mocht ik geen geld meer hebben daarvoor start ik wel een actie voor mezelf: HELP JEANNETTE, KOOP CHOCOLA!!
hehehe

X Costa

Terug
Bovenaan