EUREKAAA stap 1 bereikt

A

Anoniem

Guest
Yoëll slaapt sinds gisteravond in zijn nieuwe bed (peuterbedje)
Het as even wennen voor hem, maar nadat ik even ernaast had gezeten, viel hij in slaap.
Hij werd vannacht wel wakker, maaaaaaaar niet huilend JEEEEEEJ.
Hij stommelde wat en toen hoorde we hem uit bed komen, Bert is naar hem toe gegaan en heeft hem nog wel bij ons gelegd.
Zo gaan we stap voor stap terug dat hij in bed terug gaat. En zo de eindstap dat hij doorslaapt of dat als hij wakker wordt weer verder gaat met slapen.
Net hem ook in bed gelegd, hij woelt zich heerlijk onder zijn dekbed en valt in slaap.

Ik ben zooooo hard aan het duimen dat dit de opossing is voor al die ellendige nachten

Pauline

Wat stoer Yoëll een peuterbed

En paulien in duim met je mee
Liefs sandra

Hoeraaa, het begin is gemaakt, nu doorzetten jongen!!!

Wat is een peuterbedje, zonder spijltjes? Knap hoor Yoëll...

Wat knap,.. al in een peuterbed!!
Goed zo Yoell, grote vent!

Esmé mv kay

Wauw! Wat goed van Yoëll! Knap hoor! Zou dat DE oplossing zijn?

Groetjes,
Nelly.

Inderdaad een bedje zonder spijlen.
Heerlijk vind hij het.
Vanmiddag hoorde ik 1 kikje en daarna was het stil. Ik ging op de trap staan om te kijken.
Hoorde wat gestommel en toen ging de deur open en daar kwam hij de gang op en zei; Huh....     hahaha

Zal straks wat foto's proberen te plaatsen, maar wordt nu zo depri van het forum....

knap hoor ,maar ik las dat hij ook bij jullie in bed slaapt.
Wij hebben dat ook geprobeerd met rory omdat hij zo slecht slaapt.
Maar als hij in ons bed ligt overdag of 's nachts dan wordt het bij hem speeltijd trekt ons aan de haren en breekt zowat de wekker in tweeen.
Is gewoon niet te doen met hem in ons bed.
Maarja je probeerdt toch iets als ze niet slapen.
Maar een bedje zonder spijltjes daar hoef ik hier niet aan te beginnen
dan moet ik dat beetje slaap wat we krijgen ook nog afstaan.........
We wachten maar geduldig op de nacht dat hij gaat doorslapen.

Yvette.

wat goed zeg!!! Ik wil voor Milo binnenkort ook zo'n bed kopen omdat ik zie dat hij in het bed van zijn zus ook prima zou kunnen slapen. Maar eerst nog even sparen

Terug
Bovenaan