europrofit luiers

hallo,

ik had een vraagje ik ben 25 weken inverwachting van ons eerste kindje
en wou ik vragen is er iemand bekent met de luiers van kruitvatmerk: EUROPROFIT???
we hebben wel 2 pakken luiers gekocht van kruitvat merk want die van EUROPROFIT merk hebben ze alleen vanaf 4-9 kg maar de prijs scheeld wel met elkaar vandaar
dat ik eigenlijk hier de vraag stel of iemand weet hoe die luiers zijn als ze goed zijn dan koop ik die luiers maar ja als ze lekken of die kleine krijg er uitslag van heb je er ook niks aan natuurlijk
ik hoop dat iemand mijn meer kan vertellen

groetjes sonja 25 weken

Hoi Sonja,

Ik heb voor mijn zoon heel lang de europrofit luieers gebruikt ze bevielen mij prima.
Maar naarmate hij ouder werd lekte hij toch wel eens door dus nu gebruik ik pampers die mij ook uitstekend bevallen.
Over luieruitslag en doorlekken met de verschillende merken is weinig over te zeggen dat is echt per kind verschillend.
Mijn schoonzus heeft nog nooit anders gehad als kruidvat luiers en zweert hierbij, terwijl Daan met kuidvatluiers altijd nat was en langs de luier heen poepte.
Dus ik denk dat je straks als je kindje er is gewoon eens verschillende merken uit moet gaan proberen.

Groeten Saskia

Hoi!

Ik houd een site koopjesannie.nl bij waar alle aanbiedingen staan van luiers, voeding, doekjes, speelgoed, autostoeltjes enz enz. Wie weet heb je er wat aan. De Lidl luiers zijn ook goed, daar ben ik zelf sinds een week achter ... toch gebruik ik merendeels de pampers ...

Groetjes,
Dorien

Ik gebruik nu al een tijdje europrofit luiers en ben er tevreden over. Voor de nachten is het misschien iets minder daar ben ik nog op zoek naar de juiste luier.

De aldi luiers bevielen altijd prima maar die hebben ze vernieuwd en zijn ze helaas in kwaliteit achteruit gegaan, koop ze nu niet meer.

Of kindjes ergens uitslag van krijgen verschilt heel erg per kindje.

Hai, ook van mij het advies verschillende merken te proberen. Ik zweer zelf de laatste tijd bij Kruidvat eigen merk luiers. Pampers vind ik ook goed, maar wel een stuk duiurder.
De enige die ik tot nu toe echt slecht vond, zijn de AlbertHeijn luiers. Die zijn heel stug, waardoor je kindje echt met z'n benen wijd ligt.
Soms wisselt het favoriete merk ook met de leeftijd/grootte van je kindje. De eerste weken vond ik Pampers het fijnst, nu hij groter is Kruidvat.
Succes!
Mikky

Toen ons dochtertje nog borstvoeding kreeg en dus heel dunne ontlasting maakte, bleef zij het beste droog met Pampers. Maar nu gebruik ik Bumblies voor haar of de luiers van de Lidl, net waar ik boodschappen ga doen, en die bevalen allebei prima. Ze is pas  1 keer nat geweest, toen ze met het warme weer extra drinken had gekregen.
Voordat ze werd geboren had ik een klein voorraadje van verschillende soorten luiers
in huis gehaald waaronder ook kruidvat-eigen-merk. Die waren ook prima, maar helaas is de dichtsbijzijnde kruidvat voor ons 20 minuten rijden.

hoi

ik heb die luiers gehaalt van de week ik heb er zoveel spijt van ,ze helpen echt niet.
ik haal altijd luiers bij de lidl en die zijn echt goed.ze hebben zelfs een streepje waar aan je kan zien of ze heeft geplast ja of nee.

groetjes bauwina en janine

Ik koop altijd een grote voorraad in, meestal pampers of huggies, maar kruidvat luiers vind ik ook supergoed....
Ik kijk altijd op de goedkoopste luier.nl wat er in de aanbieding is.
Zo heb ik vaak de dure merk luiers ook voor de laagste prijs

Mamasanneke

Terug
Bovenaan